O sırada biri tam içeri girecekken kapıyı kitlediğim için giremedi.
Kapıyı tekrar zorladı yine giremedi hayvan gibi kapıyı kıracak derecede hala açmayı deniyordu.
Levi anahtarı alıp " Dur ben bakarım güzelim kimmiş bakalım bu hayvan.."
Kapıyı açtığında Hange ve Erwin tartışıyorlardı.
" Ne oluyor burada ? "
" Yok bir şey levi erwin ve saçma kuralları işte..."
" Saçma kural ha demek öyle... Asıl sen napıyorsun burada kapıyı niye kitledin ? "
Erwin bir adım atıp içeri gidince gülerek bana baktı ve " Haa şimdi anladım neyse odanıza gidin işim var."
Dediği şey ile utançtan yerin dibine girebilirdim masaya dönüp belgeleri toparladım.
Levi yanıma gelip elimi tuttu ve birlikte çıktık kütüphaneden.
Koridorda yürürken durdu ve yüzüme baktı bir süre " Ne...ne bakıyorsun ? "
" Utanınca çok güzel oluyorsun öyle izlemek istedim biraz..."
" Ha birde boynumuz şuan mosmor ve buna on saat laf edip kapatmak için gitmedin onun için de ayrı sevindim " dedi gülerek.
" hasiktir.. ben onu unuttum gel hadi"
" Keşke sussaydım bazen senin gibi boş konuşuyorum... tabii sadece sana özel"
Elinden tutup hızlıca odama getirdim ve aynanın karşısındaki sandalyeye oturdum.
Levi yanıma gelip beni kucağına aldı kendi oturdu beni de kucağına oturttu.
Kendi boynumu kapattıktan sonra onunki için uğraştım ama her zamanki gibi levi yüzünden yarım yamalak oldu.
Kalktım ve yatağa oturdum " Saat kaç ? "
" 7 ye geliyor bi 4 - 5 saat sonra benimsin güzelim. "
" Neden 4-5 saat sonra ? "
" İstersen şimdi olsun ..." dedi gülerek.
" Ne yapacaksın şimdi diye sormuştum ? "
" Yavrum sen biraz gergin misin ya ? "
" HAYIR "
" Sadece yorgunum ya "
Ayağa kalkıp yanıma geldi ve beni kucağına alıp yatağa uzandı.
" İstersen seninle kalabilirim gitmem bir yere.."
" Hayır git ne yapacaksan yap saçmalama ya "
" Emin misin güzelim "
" Eveeet.."
Yavaşça yanımdan kalktı ve dudağımın kenarına minik bir öpücük bırakıp odadan çıktı.
Bende telefonumu alıp mesajlara baktım.
SON TİTAN SİKİCİLER
Hange : sıkıldım...
Erwin : bizene
Eren : kavga mı ettiniz siz ya
Hange : Sanane
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18
Fanfictionokuyucu × levi shipidir. manga hakkında spoiler yok. keyifli okumalar. öptüm not : +18 bölümler olacak. lütfen çok küçükler okumasın muah. Aot tarihinden bağımsızdır genel olarak.