" Öyle mi peki sabah neden o yatakta uyandığını anlatmak ister misin ? "
Gözümden yaşlar akarken sesimi yükseltip ayağa kalktım ve " BEN O GECE SARHOŞTUM ARDINDAN O T-"
" Bana bağırmayı kes. Düzgün anlat."
" Sarhoştum ardından lavobaya gittim midem bulanmıştı. O oraya geldi yanıma sonra beni odasına taşımıştı zar zor hatırlıyorum zaten. Ardından kapıyı kapatıp..."
Her şeyi anlatırsam onu öldürür korkusuyla duraksadım.
" devam et. Her şeyi ayrıntısı ile bilmek istiyorum."
" Kapıyı kapatıp kitledi sonra elbisemi çıkarmaya çalışınca bende banyoya gidip kapıyı kitledim. Soğuk suyu açıp altına girdim ayılmak için... sonra bornoz vardı üzerime sardım gözlerim kararmaya başladı bayılmışım sabah kalktığımda da yanımda yatıyordu... aldatmadım seni..."
" Ben... beni affedebilecek misin ? "
" hayır. Onunla yattın beni dinlemedin bile... bak ben sensiz yaşayamam..." gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı kendimi biraz toparlamaya çalışarak derin bir nefes aldım ve " ama seni affetmek yerine ölmeyi tercih ederim. Yaptığın hatanın affedilebilir bir yanı yok."
Sesim biraz yüksek çıktı erwin hızlıca odaya girdi elinde küçük bir poşetle
" (y/n) baştaki tavrım için çok özür dilerim... ve bu.." dedi elindeki poşeti gösterip..İçinde iki tane hap vardı " Bu afrodizyak ve uyuşturucu... O gün içtiğin tüm içkilerde varmış ve sadece seninkinde. Yani biri açık açık sana tuzak kurmuş ..."
Levi bana baktı ve tekrar özür diledi.
Erwin konuşmaya devam etti ve
" Sebastian ile akşam ilgileneceğim başka bir yerine zarar geldi mi ? "Levi ayağa kalktı ve ciddi bir şekilde erwin 'e bakıp " Başka bir yerine zarar geldi mi derken ? Zarar mı v... siktir... sakın bana elini o hale getirenin o olduğunu söyleme..."
Erwin inanamayarak " Şaka mı yapıyorsun Levi yarım saattir gelen sesleri duymadın mı neredeyse tüm herkes oradaydı sebastian odanın anasını sikmiş biz geç geldik neyse ki fazla bir zarar gelmedi (y/n) 'a..."
" Ben...duydum ama umursamadım yani onun olduğunu bilmiyordum... O orospu çocuğunu geberteceğim..."
Erwin bizi yalnız bırakıp odadan çıktı ve Levi kendini yere bırakıp diz çöktü
Karşımda durmuş kendini zor tutarak ağlıyordu yavaşça.
Yanına oturdum ve ona yaklaşıp başını omzuma koydum bana sarılıp daha çok ağlamaya başladı bende yavaş yavaş saçlarını okşuyordum.
" Özür dilerim... özür dilerim "
" Bunun bir anlamı yok iyi de kötü de olsa yaşadık lütfen odana git daha fazla zorlaştırma ve kimseyi öldürme..."
" aldatmadım seni velet evet aldatmayı istedim seni öyle görünce ama sonra vazgeçtim yapamadım."
" Geri zekalı neden en başında demiyorsun bunu... hem bana hem kendine hayatı zehir ettiğinin farkında mısın."
" Evet az önce fark ettim bana geri zekalı diyince... beni affedecek misin.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18
Fanficokuyucu × levi shipidir. manga hakkında spoiler yok. keyifli okumalar. öptüm not : +18 bölümler olacak. lütfen çok küçükler okumasın muah. Aot tarihinden bağımsızdır genel olarak.