Yatağa uzandım ve olanları düşünmeye başladım o sırada telefonuma bir bildirim geldi ve uzanıp baktım.
Gördüğüm bildirim ile donup kalmıştım...
Roy Liebert : Görüşmeyeli nasılsın hayatım..?
Hiç bir şey yapmadan ekrana baktım ve bir mesaj daha geldi.
Roy Liebert : Bana yardım etmen gerek... Lütfen bu mesajı kimseye gösterme. Birisi benim peşimde bana zarar vermek istiyor senden başka yardım edecek kimsem yok lütfen 21. Odaya kimseye görünmeden ve söylemeden gel. Ölmek istemiyorum...
Aklıma hiç bir şey gelmedi tek bildiğim ona yardım etmek ve yaşatmaktı...
Hızlıca odadan çıkıp yanıma bıçak aldım ve 21.odaya gittim kimseye görünmeden.
Kapıyı açtığımda Roy masanın önünde diz çökmüş ağlıyordu...
Hızlıca kapıyı kapatıp yanına gittim ve " İnanamıyorum... yaşıyorsun..."
Roy ağlamaya devam etti ve " Çık hemen buradan git aptal... aptal... hepsi benim yüzümden... git..."
Elleri bağlıydı ve sessizce gitmem için yalvarıyordu.
Hemen arkamı dönmemle Sebastian ile çarpışmam bir oldu...
" Sen... ne işin var burada ? "
" Biliyor musun (y/n) düşündüm... eğer Levi ile birlikte olmasaydın ve duygularıma karşılık verseydin belki bir ihtimal seni öldürmeyebilirdim..."
Bir adım geri gittim ve odanın içinde hızlıca koşmaya başladım ama çok geçmeden beni tutup duvara yasladı.
" NEDEN LAN NEDEN ? "
" Korkma sırf bir aşk uğruna seni öldürmeyi düşünecek kadar aptal biri değilim. Asıl nedeni bilmek ister misin..."
" Suskunluğunu evet olarak kabul ediyorum ama biraz eğlenip öyle söylemeyi tercih ederim."
" Nolur bana bir şey yapma hamileyim... ne olur ona dokunma"
" Hey hey bunların benim için bir anlamı yok boşver. Biliyor musun o gün keşke hap almadan bana sürtünseydin... hep bu anı hayal etmiştim..ve şuan da fırsatım var sanırım..." dedi ve ellerini belime koyup beni kendine çekti onu geri ittirmeye çalıştım ama o kadar güçlüydü ki hiç bir işe yaramıyordu.
" Dokunma bana ! "
" Sert bir şekilde karşı çıkman beni daha da azdırıyor ufaklık... "
Ellerini kalçama indirdi ve sertçe sıkıp pantolonun üzerinden kendini belli eden erkekliği ile daha çok bastırdı kendini.
" Kravatımı yaptığın o gün tamda aklımdan bu geçiyordu..."
" Seninle ilk gün iddiaya girmiştik ve sana isteğimi yerine getiremezsin demiştim hatırlıyor musun... istediğim şey sendin...seni istiyordum."
" İĞRENÇSİN ÇEK ELLERİNİ ÜZERİMDEN LEVİ SENİ ÖLDÜRECEK VE BENDE SADECE İZLEYECEĞİM GEBERİP GİTMENİ...! "
" İnan hiç umrumda değil bunlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18
Fanfictionokuyucu × levi shipidir. manga hakkında spoiler yok. keyifli okumalar. öptüm not : +18 bölümler olacak. lütfen çok küçükler okumasın muah. Aot tarihinden bağımsızdır genel olarak.