Kendimi ona iyice bastırdığımda altımdaki sertlikle yutkundum ve saçlarından tutup kafasını yüzüme sabitledim gülümseyerek. İşte bu senin için yeterli bir ceza olacaktı hayatım...
" İyi geceler kaptan..."
Şaşkın ve ciddi bir ifade ile bana bakıp kaşlarını çattı ve saçındaki ellerimi çekti.
" Ne ? "
" Saat geldi odana git hayatım..."
" Beni kovuyor musun şuan ?"
" Biraz öyle evet."
" Cidden bu halde g-"
" Gidersin canım gidersin hadi kapı orada."
" Neden beni yükseltip bu şekilde bıraktın. Bunun acısını yatakta çıkarmayacağımı sanıyorsan çok yanılıyorsun."
" Ay levi amma konuştun hadi çık artık saat geçicek bak."
" Tch... kızım bi dur 2 - 3 dakika soluklanayım kendime geleyim çıkıcam tamam."
Dediği şey ile gülümseyip pantolonun üzerinden kendini belli eden erkekliğine baktım ve bornozumu tekrardan sıkıca vücuduma sardım.
" Bak her kurala uymak zorunda değil-"
" Levi saat geldi hayatım çık hadi."
" tch...sabır."
Arkasını döndü ve homurdanarak çıktı. Aslında bende onsuz uyumak istemiyordum ama kurallar...
Hızlıca kurulanıp üzerimi giydim ve yatağa geçtim. Uyumaya çalışıyorum ama uyuyamıyorum sanırım onun eksikliğini hissediyordum.
Bir sağa bir sola dönüp yatıyorum ama bir türlü uyuyamıyorum. Bende en sonunda pes edip elime telefonumu aldım ve mesajlara baktım.
ARMİN
Bizim okyanus işi yattı gibi
Neden....
Çok zor yani gitsek bile büyük kayıplar veririz gibi duruyor.
O yüzden parti düzenliyoruz ok ?
Tamam.
Öptüm bye.
Muah.
O sırada Levi mesaj attı ve baktığımda yine şaşırmadım...
LEVİ
Neden aktifsin ?
Kiminle konuşuyorsun?
Ne konuşuyorsun ?
Armin ile erenin doğum günü hakkında konuşuyorduk
Peki.
Sen ?
Ben ne ?
Ne yapıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18
Fanfikceokuyucu × levi shipidir. manga hakkında spoiler yok. keyifli okumalar. öptüm not : +18 bölümler olacak. lütfen çok küçükler okumasın muah. Aot tarihinden bağımsızdır genel olarak.