" Yataktada bu kadar asi olacak mısın acaba..? "
Hiç düşünmeden çantamdaki bıçağı çıkarıp boynuna dayadım o sırada bağırdı ve kafamı çevirmemle Hange Erwin Levi Mike Akira Katashi Başkan... ve diğer herkesi görmemle donup kaldım.
Diğer yanıma döndüğümde askerlerin kılıçlarını çıkarıp bana doğrulttuğunu gördüm ve arkama baktığımda da aynı şekildeydi...
İşte şimdi bitmiştim...
Başkan bana doğru hızlıca geldiğinde elimdeki bıçağı yere attım ve ona doğru döndüm tam elini kaldırıp tokat atacağı sırada biri tutmuştu o eli...
Evet tahmin etmesi zor değil...
" L-levi Ackerman sen...ne yaptığını sanıyorsun bırak şu fahişeye gününü göstereyim."
" tch... fahişe dediğiniz kadın bir yüzbaşı o olmasa belkide şuan bi devin midesinde olacaktınız. Fahişe, para karşılığı seks hizmeti veren kişilere denir. Ama yüzbaşı (y/n) sadece saatlerdir onu gözleriyle taciz eden oğlunuzun boynuna bıçak dayadı diye fahişe mi oldu şimdi ? "
" Levi sen ne dediğinin farkında mısın o benim oğlum ve onun boynuna bıçak dayamış. Derhal götürün şu kadını gözümün önünden yoksa elimden bi kaza çıkacak."
Başkanın oğlu duvardan doğrularak yanıma geldi ve babasının karşısında durdu.
" Oi... baba sakin ol. Sadece bu güzel hanımefendi ile takılıyorduk bi sorun yok."
" tch... Bak şansını zorlama burada şuan sana bir şey yapmıyorsam yalnızca babanın hatrına."
Erwin duruma müdehale ederek yanıma geldi ve beni hızlıca kendi tarafına çekti.
" Bir sonuca varmak yerine böyle kavga mı edeceksiniz ? "
Başkan , " Sonuç belli zindana götürün şunu."
Başkanın oğlu , " Hey istersen bunun yerine odamd-"
Başkan, " Niccolo...oğlum şimdi değil."
Levi , " Zindanlık bir şey yok ceza vereceğim bana bırakın bu işi."
Daha fazla dayanamayarak sohbete dahil oldum ve
" Pardon da ne için ceza alacakmışım? Hayır cidden ben mi haksızım ? "Levi , " Sen karışma sus."
Erwin ," Levi haklı ceza ile hallolur zindana gerek yok."
Başkan , " Levi ceza işini sana bırakıyorum ve güveniyorum. Ayrıca rütbesinide alacaksınız. Almadığınız takdirde zindanın yerini biliyorsun. Bir süre sürünsün gerisini sana bırakıyorum. "
Levi , " Tch... peki."
Katashi , " Asıl korkağın kim olduğu belli oldu şimdi..."
Başkan ve çalışanları yanımızdan uzaklaştı ve rahat rahat konuşabilirdik artık.
Levi , " Bana mı gönderme yaptın lan ?"
Katashi, " Evet. Ha erwin de dahil."
Levi , " Geri zekalı az mantıklı ol her şey adamın tek cümlesine bağlı. En ufak bir kelimesi bile keşif birliğinin dağılması için yeterli. Korktuğum için mi yaptığımı sanıyorsun cidden aptal velet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18
Fanficokuyucu × levi shipidir. manga hakkında spoiler yok. keyifli okumalar. öptüm not : +18 bölümler olacak. lütfen çok küçükler okumasın muah. Aot tarihinden bağımsızdır genel olarak.