39. Bölüm

458 26 109
                                    

BAŞLAMADAN ŞU ŞARKIYI AÇIN DÖVERİM. HİKAYEYİ BUNA GÖRE YAZDIM MUTLAKA AÇIN !!!

BÖLÜM ŞARKISI ;

Ayten Alpman - Ben Böyleyim.

Levi bir süre bir şey demeden yattı ve en sonunda dayanamayıp bana baktı ve " Hatırlamıyorsun değil mi..."

" Neyi ? "

" Bir saat önce falan ben sana ister vur ister okşa dedim ya..."

" Ee ? "

" Siktir... cidden hatırlamıyorsun "

" Anlat hatırlayım o zaman hayatım... neden bahsettiğini bile anlamadım"

* 13 SENE ÖNCE *

Siz o zaman 12 yaşındasınız Levi ise 14

Bugün için çok heyecanlıyım çünkü babam ile ilk defa yer altına ineceğim...

Hızlıca üzerime siyah şort ve bordo askılımı giyip dışarı çıktım. Babam bana baktı ve " Canım kızım orası soğuktur keşke üzerini sıkı giyinseydin..."

" Olsun böyle daha güzelim." Diyip kıkırdamıştım.

Sonunda geldiğimizi anladığımda babam girişteki adamlara para verip içeri girmiştik.

Babam bir yerde durdu ve bana köşede beklemem için tembih etti.

Dediği gibi burası çok soğuktu ve birazda ürkütücü...

O sırada yanımdan 2 tane sarhoş adam geçiyordu ve bana bakıp.

" Ooo kimler varmış burada şu fıstığa bak..."

Yanındaki adam bana yaklaşıp " Biraz tadına bakalım güzellik naz yapma."

" Gidin buradan yoksa çok kötü olur."

" Ahahah kaç para istiyorsun söyle hadi. Burda böyle giyindiğine göre ne halt olduğun belli ."

Bana doğru yaklaşacağı sırada biri arkasından gelip boğazını sıkmıştı.

Diğer adam beni kurtarmaya çalışan kişiye doğru gittiğinde hızlıca boğazını sıktığı adama tekme attı ve diğerine dönüp karnına sert bir tekme attı. Yumruklar atmaya başladığında ikiside bayılmıştı

Yüzünü bana döndüğünde o güzel buz mavisi gözlü çocuğu gördüm. Ellerini üstüne dokundurmadan bana baktı ve " Hey velet gel buraya."

Yanına gittim ve o hiç bir şey demeden hızlıca ona sarıldım.

" Oi...her neyse bunun hesabını sonra sorarım. Elini cebime at velet."

Anlamsız bakışlarla elimi cebine attım ve içindeki mendili çıkarıp ona uzattım.

Ellerini uzattığım mendille özenle sildi ve mendili yanındaki çöpe attı.

Tam bir şey demeden arkasını dönüp gidiyordu ki arkasından bağırdım.

" Hey adın ne ? "

KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin