Kapıyı kapadı ve Hange bana bakıp derin bir nefes alarak " Oh sonunda.. "
" Ne oldu seri anlat hadi..."
Hızlıca arkasından hamilelik testini çıkarttı ve çubuğu bana uzatıp "Sen anlat asıl..."
" siktir..."
Testi hızlıca elime aldım ve lavobaya gittim çift çizgiyi görünce heyecanlandım ve gözlerim sulandı yine hemen çıktım ve Hange 'ye gösterdim.
" Ayyyy teyze oluyorum yaşasınn"
Sulu gözlerimle ona sarıldım ve testi cebime koydum Levi 'a sürpriz yapmalıyım planlı bir şekilde.
" Levi için sürpriz yapıcam kimseye söyleme sakın erwin dahil.."
" Tamam aşko beni biliyorsun zaten neyse sen şu gözlerini sil de Levi anlamasın ağladığını.."
Tam o sırada Levi içeri girdi ve " Yeter amına koyim ya dörtgöz çık git ."
" ay sanki senin için geldik iyi gidiyorum"
Bana gülümseyip odadan çıktı çünkü Levi kovmuştu...
" Ağlamışsın..."
" yok sadece gözümü kaşıdım acıyor ya baksana bir şey kaçmış mı "
" Beni kandıramayacağını hala anlamadın mı güzelim.."
" nasıl anlıyorsun her seferinde ya.."
" Her şeyini ezbere biliyorum anlarım ben anlat şimdi hadi ne oldu.."
" Zorlama ya onu bunu boşver de bizim düğün işi ne oldu.."
" bir şey olmadı 4 gün sonra evleniyoruz işte.."
" LEVİ NORMAL BİR ŞEY GİBİ SÖYLEMESENE AYRICA BEN O KAVGADAN SONRA Y- "
" Yüzüğü benim odama koydun biliyorum ve bende 3 gündür alıp takmanı bekliyorum..."
Çekmeceye gitti ve kutuyu çıkarıp gözlerime baktı ve yüzüğü çıkarıp tekrardan taktı. " Bu yüzük bir daha buradan çıkmayacak."
Bir adım atıp boynundan sarıldım ve o güzel kokusunu içime çektim.
" Hadi yatalım artık geç oldu..."
" Tamam.."
Yatağa doğru giderken Levi belimden tutup kendine çekti ve üstümü ve altımdaki şortu da çıkardı iç çamaşırı ile kaldım kendi de soyundu ve bana bakıp " Artık girebilirsin hayatım..."
Yatağı açıp içine girdim ve Levi beni kendine çekip sırt üstü yatırdı yine göğsüme yattı ve elleriyle göğsümü oynamaya başladı.
" Boşuna bakma öyle bırakmayacağım göğüslerini... Çünkü çok güzeller.."
Elimi saçına attım ve karıştırmaya başladım elimi telefonuma attım ve açıp mesajları okumaya başladım.
" Telefonumu versene hemen yanında diğer elim boş kalmasın yoksa başka yerlere kayacak..."
Uzanıp telefonunu verdim tek eliyle telefon kullanıp diğer eliyle de göğüslerimi elliyordu ve arada öpüp yalamaya başlıyordu ama her seferinde saçlarını çekip durdurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18
Fanfictionokuyucu × levi shipidir. manga hakkında spoiler yok. keyifli okumalar. öptüm not : +18 bölümler olacak. lütfen çok küçükler okumasın muah. Aot tarihinden bağımsızdır genel olarak.