26 . Bölüm

527 28 34
                                    

Sebastian yanıma gelip " Oturabilir miyim konuşalım artık vakti geldi bence..."

" Oturamazsın oturduğun an o sandalyeyi alır - "

" Levi..." diyerek uyardım ve sebastian 'a dönüp " Ne hakkında konuşacaksan hızlıca söyle ve git lütfen..."

" Roy hakkında..."

" Ne..."

" Mezarı kazılmış ve roy yok...kimin yaptığını bilmiyorum "

" Şaka mı bu "

" Hayır. Çok fazla duyulmaması gerek olabildiğince az kişi ve senin de ifadenin alınması gerek bunun için gelmiştim..."

" Peki ne zaman."

" 1 saat sonra Komutan Pixis 'in odasında ol."

" Peki..."

Bir şey demeden yanımızdan kalktı ve bende olanları düşünmeye başladım..

" Tch... iyi misin velet "

" İyiyim sorun yok. Biraz yürüyüş yapıcam ben bunaldım..."

" Bensiz bir yere gidebileceğini mi düşünüyorsun cidden."

" Sende gel o zaman Levi . Özel davetiye mi bekliyorsun anlamadım ki..."

" Bravo geril sinirlen moralin bozulsun hemen benden çıkart.."

" Ne alaka ya hadi gel gidelim."

Elini tuttum ve ayağa kaldırdım levi elimi bıraktı ve elini belime atıp yürümeye başladı.

" Sana bir şey olacak diye korkuyorum."

" Ne alaka niye öyle dedin."

" Bilmiyorum içimde kötü bir his var korkuyorum... yanımdan hiç ayrılma olur mu.. ben yanındayken kimse sana ve bebeğimize bir şey yapamaz."

" Seni seviyorum kaptan ve lütfen endişelenme hep yanındayım zaten"

" Kaptan demişken doktor ile konuştum... yani birlikte olmamızda bir sakınca olmayacağını söyledi." dedi gülerek.

" Çok güzel gülüyorsun..."

" Odaya gidelim hava soğuk gibi sanki."

" 2 gün sonra evleniyoruz..."

" Hormonlardan heralde başladın yine duygusal duygusal konuşmaya.. yukarı çıkıyoruz hayatım hadi."

Yukarı doğru çıkmaya başladık ve odaya geldik kapıdan girerken ayağım takıldı ve tam düşerken levi hızlıca belimden tuttu.

" Kızım dikkat etsene ya yavaş ol diyoruz iyi ki dimi.."

" Hayır birde uyarıyorum yavaş ol diye acelen ne ya..."

" Şşt kime diyorum ben..."

" Ay levi şimdi cevap versem on saat tartışırız hiç uğraşamam ya bırak duş alıcam ben."

" Duş alıcaz demek istedin sanırım."

" Evet duş alacağız şimdi bana laf yetiştirmeyi kes ve soyun."

" Pek bi isteklisin bakıyorum da " dedi gülerek ve soyunmaya başladı.

KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin