Odadan çıktım ve Eren hazırlanmaya başladı hızlıca Erwin 'in odasına girdim ve herkes dikilmiş ciddi bir şekilde bana bakıyordu...
Sebastian Liebert söze girerek " Geç bakalım ufaklık." dedi.
Miksaya dönüp sessizce " O iyi odasından çıktı merak etme " dedim.
Bana gülümsedi ve başını salladı teşekkür anlamında. Yerime geçtim ve dinlemeye başladım önemli bir şey var sanmıştım.
Bir sonraki keşif için plan yaptık.
Bir süre konuştuktan sonra Sebastian ayağa kalkıp " Ben aşağı iniyorum sizde çok oyalanmayın beklemeyelim insanları." dedi.
Kapıdan çıkacakken durup bana baktı ve daha sonra bir şey demeden çıktı.
Herkes yavaş yavaş çıkmaya başladı geriye orada Erwin Levi Ben Hange kaldık.
Hepimiz de susuyorduk Hange lafa girip " Ee daha daha ? "
Erwin gülümsedi ve sıkıntıyla nefes verdi bu sıralar işleri yoğundu.
Levi ayağa kalktı ve elimden tutup beni de kaldırdı. Koridorda giderken Levi 'a Baktım ve boynunu silmiş...
Elini daha sıkı tutup hızlıca odama çektim ve yatağa oturtup tekrar boynunu kapatmaya çalıştım.
" Off bıktım ya yeter sürekli böyle kapatacaksan bir daha beni öpemezs-"
derken sözünü yarıda kesip boynunu öpmeye başladım." Siktir... şimdi hem ruj hem morarmış bir boynun var..."
Levi aynaya bakıp güldü ve " ben çok beğendim bırak kalsın."
Boynunu sildim ve hızlıca kapatmaya çalıştım her zamanki gibi yarım yamalak oldu yine levi yüzünden...
Ardından kalktık ve dışarı çıktık yavaş yavaş aşağı indik ve hep birlikte oturduk.
Etraf baya sesliydi ve müzik sesi de çok yüksekti herkes eğleniyor gibiydi.
Levi hariç...
Erwin Hamge Levi Ben oturuyorduk daha sonra yanımıza Sebastian geldi ve yanıma oturup "Naber "
" İyi sen "
" Asıl isteyeceğim şey bu değildi ama iddia için benimle dans etmeni istiyorum." dedi kulağıma eğilip Levi 'a baktığımda karşısında petra ile gülerek sohbet ediyordu bende iyice gaza gelip başımı olumlu anlamda salladım.
El hareketi yaparak sariiyi değiştirmişti ve şuan
[ A Man's World - Joss Stone ] çalıyordu.Elini uzattı ve bende tutup kalktım Levi 'a bakmadım çünkü bakamam..
Bir kaç kişi şaşkın şekilde bize bakarken bende yüzümü önüme eğdim ve bakmamaya çalıştım.
Yavaş ritimlerle dans etmeye başlamıştık ellerini belime koyup bir eliyle yavaşça diğer elimi tutmuştu.
Bana bir adım daha yaklaştı yüzüne baktım gerçekten normalin üstünde bir güzelliği vardı kızların buraya bakması normaldi yani...
Kulağıma eğilip " Çok güzel olmuşsun"
dedi nefesi boynuma çarparken.Gülümsedim ve Levi 'a baktım Petra ile dans ediyordu ve buraya bakmıyordu bile.
Şarkı bitti ve başka bir şarkı daha açıldı Sebastian 'a dönüp " Ben bir lavaboya gideyim teşekkür ederim dans için " dedim ve gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18
Fanficokuyucu × levi shipidir. manga hakkında spoiler yok. keyifli okumalar. öptüm not : +18 bölümler olacak. lütfen çok küçükler okumasın muah. Aot tarihinden bağımsızdır genel olarak.