33. Bölüm

481 33 17
                                    

" Duş almak ister misin bir yerin ağrıyor mu nasılsın..."

" Hissetmiyorum... sadece sana aşığım başka hiç bir şey bilmiyorum...."

" (y/n) Ben... kafayı yememek için zor duruyorum... lütfen bana ne yapmam gerektiğini söyle..."

" Odamıza götür... uyumak istiyorum seninle..."

Kucağına aldı ve yavaşça odaya götürdü yatağa koyup üzerimi örttü ve ardından o da girip sırt üstü uzandı.

Ona doğru dönüp belinden sarıldım ve " Kaptan... özür dilerim bi hataydı tedavi olucam söz... yeter ki bana böyle davranma..."

Bir şey demedi ve tavana bakmaya devam etti.

" Ne zaman ihtiyacım olsa... yoksun."

Bu sefer bana baktı ve sıkıca sarılıp saçıma öpücükler kondurmaya başladı
" daha önce hiç bu kadar korkmamıştım... her neyse hemen tedaviye başlayacaksın her şeyi düşündüm... benim yanımda kalman için elimden geleni yapıcam benim yanımda kalacaksın zaten... ve... seni bir an olsun gözümün önünden ayırmam artık..."

" Senin için her şeyi yapabilirim..."

" Yaşaman ve mutlu olman yeterli benim için (y/n)..."

" Levi... aşığım sana çok fazla..."

" Devrik cümle kurma velet. Bende sana aşığım..."

Ona iyice sarıldım ve kolları arasında uykuya daldım.

Uyandığımda saat gece 12 olmuştu Levi hemen doğrulup " Bir sorun mu var neden kalktın ? "

" Uyudum kalktım bir şey yok uyu sen"

" Uyuyamadığımı biliyorsun..."

Yatakta doğrulup ona yaklaştım ve kucağına oturup sıkıca sarıldım.

" İyiki varsın...sen olmasaydın ben...yaşayamazdım Kaptan..."

Levi sıkıca sarılıp boynumu öptü ve geri çekilip " Korkma kimse senin hakkında ileri geri konuşmayacak zaten bizimkiler biliyor sadece...kimse üstüne gelmeyecek... güzelce tedavini ol ve eskisi gibi olalım... çünkü çok özledim..."

" ha... bu arada yaralarım iyileşti." dedi alayla gülerek...

Tişörtünü çıkarttım ve vücuduna dokunup " Nasıl bu kadar çabuk iyileşiyorsun ya..."

" bilmem... istersen seni de iyileştireyim hızlıca... s- "

" Oi kaptan... başlama yine... soyunsana "

" Niye ? "

" Sana dokunmayı seviyorum."

Gülümsedi ve tişörtünü çıkarıp bir kenara attı... tekrar yatağa girdi ve ona sıkıca sarıldım.

Levi tişörtümden tuttuğu gibi Hızlıca çekip kurtuldu ondan ve sütyenimle kaldım...

Uzun zamandır onun karşısında böyle olmadığım için utanmıştım levi bunu anlayıp güldü ve
" Bi kere öpeyim mi ? "

" Öp ama bir kere değil..."

Gülümsedi ve dudaklarıma sulu bir öpücük bıraktı ardından boynuma indi ve göğüslerime gelip yavaş yavaş emmeye başladı. Saçından çekip kaldırdım ve " İleri gitme çok yorgunum..."

KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin