11. Bölüm

809 55 38
                                    

Levi ne bir kelime etti ne de arkamdan geldi ilişkimiz resmen bitmişti artık bir hiçtik...

Odama gittim hızlıca sıcak bir duş alıp sıkıca giyinip oturmaya başladım.

Bugün zaman resmen geçmiyordu ne yapsam diye düşünürken aklıma eren geldi en son yaralıydı...

Hızlıca odamandan çıkıp Eren 'in odasına baktım yoktu arkamı dönüp gidecekken yanlışlıkla Eren' e çarptım.

" İyi misin ?"

" Evet , sen "

Yavaşca yürümeye başladık erenin dikişleri acımaya başlayınca farkettim ki kanamaya başlamış hemen odama getirdim ve ilk yardım çantasını çıkardım pansuman yapmak için.

Kolları hep yara doluydu.

"Eren uzun istersen canın yanıcak."

" Sorun değil devam et sen "

Yavaşca pansuman yapmaya başladım göğsünde de yara vardı...

" Üzerini çıkarman gerek burası için ve uzan "

" Rahatsız ol-"

"Eren çıkart ve boş yapma."

Yavaşca tişörtünü çıkarttı o kadar çok çalışmış ve zorlamış ki karın kasları aşırı fazlaydı. Uzandı ve bende yaralı bölgeye pansuman yapmaya başladım

" Bitti neredeyse az dahaa .." dedim mırıldanarak.

Tam o sırada Levi içeri girdi çat diye.

Şaşırmıştım ona baktım ve o da " Eren neden burada ve çıplak bir şekilde yatıyor ?? " dedi.

" Pansuman yapıyorum kaptan buyrun sizi dinliyorum ne için geldiniz ? "

Bir şey demedi ve yaklaşıp ereni hızlıca kaldırdı ve ensesinden tutup dışarı çıkardı tişörtü de alıp hızlıca eline tutuşturdu .

" Ne yaptığınızı sanıyorsunuz ya siz ?"

" İstediğimi yaparım sanane benimle konuşurken sesinin tınısına dikkat et velet."

" Haklısınız peki kaptan..."

Bana doğru yaklaştı ve yaklaşmaya devam etti " Hayır istemiyorum uzak dur benden." dedim.

Kolumu hızlıca tuttu ve beni bir yere sürüklemeye başladı canım o kadar yanıyordu ki gözlerimden istemsiz yaş akıyordu.

" Y-yapma lütfen istemiyorum bırak beni uzak dur benden " dedim hıçkırıklarım arasında.

Beni mezarlığa getirdi ve bana dönüp
" Bak şuraya. Hepsine tek tek bak geri zekalı. Ben onca şeyle uğraşırken bir de senin aptalca tavırlarını çekemem anladın mı. Bu da yetmez gibi sana yapma dediğim şeyleri yapmaya devam ettin. " dedi sertçe bağırarak.

Kolumu iyice sıktı ve neredeyse kırılma noktasına gelmişti artık.

" C-canım çok yanıyor yalvarırım bırak artık..."

Levi ne yaptığını yeni fark etmiş gibi bıraktı ve arkasını dönüp gitti öylece.

Yere çöktüm ve ağlamaya başladım hıçkırarak.

" (y/n) Neyin var bak bana ne oldu anlat..." bu ses Sebastian 'a aitti.

Hızlıca yanıma geldi ve bana sarıldı bende ona karşılık verip sarıldım ve boynunda ağlamaya devam ettim.

KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin