DİKKAT SMUT BÖLÜM ⚠️⚠️⚠️
Kendisi de yatakta doğrulup beni iyice kendine çekti ve ellerini tişörtümün altından sokup belimi okşamaya başladı.
Kulağıma yaklaşıp " Seni çok özledim velet..." dedi.
Ona doğru yaklaştım ve boynunu emmeye başladım boynunu geriye atarak yaslandı ve beni kendine iyice çekti.
Daha sonra ayrıldım ve ayağa kalktım Levi bana bakıp " Siktir... beni delirtmek için mi yapıyorsun nereye ? "
Gülümseyerek ona baktım ve kapıdan çıkacakken Levi kapıyı kapatıp tek hamlede kitledi daha sonra beni kapı ile kendi arasına alıp " İlla oyun oynayalım diyorsun yani velet.." dedi sıcak nefesini boynuma üfleyerek.
Elleri yavaş yavaş tişörtün altından belimi okşuyordu dokunuşlarını o kadar çok özlemiştim ki ona daha çok yaklaşıp dudaklarına kapandım öpüşmemiz giderek hızlandı ve Levi artık öpmüyor resmen ısırıyordu.
Dudaklarından ayrıldım bu sefer boynuma doğru yönelip hızlıca öpmeye başladı beni kucağına aldı ve yatağa götürdü yatağa bıraktıktan sonra üzerini çıkarttı ve sadece boxer ile kalmıştı.
Neden bilmiyorum ama o kadar çok uzak kalmıştık ki şuan durumu garipseyip utandım.
Levi üzerime gelip yaklaştı ve
" Utanınca ayrı bir güzelsin velet..."Gülümsedim ve Levi tekrar dudaklarıma kapandı bir süre boynumda oyalandıktan sonra tişörtümü çıkardı ve kenara bir yere attı sütyenimi tek hamlede açıp biraz geri çekilip beni izledi...
" Ne bakıyorsun ? "
" Çok güzelsin velet... Canını yakacağım."
Dudaklarıma kapandı ve bir yandan eliyle göğüslerimi sıkmaya başladı ağzımdan ufak bir inilti çıktığında gülümsedi ve daha çok sıkmaya başladı.
Yavaş yavaş göğüslerimi emmeye başladı bir eliyle bacağımı okşuyordu.
" Ne yapacaksan hızlı yapar mısın oyun oynama levi.."
" Tadını çıkarıyorum ayrıca sanane."
Tekrar göğüslerimi emmeye başladı elleri belimden şortuma gitti ve elini yavaşca şortumdan içeri soktu bölgemi okşamaya başladı bu sefer daha büyük bir inilti kaçtı ağzımdan .
Şortumu da çıkardıktan sonra çıplak bir şekilde kalmıştım levi beni kucağına aldı ve yatağa oturdu bacaklarının arasında yatıyordum bir eliyle boğazımdan tutup diğer elini bölgemde gezdirmeye başladı.
Dokunuşları tenimde yangınlar bırakıyordu bir parmağını soktu ve ağzımdan bir inilti kaçtı kafamı kaldırıp dudağımın kenarına bir öpücük bıraktı ve ardından ikinci parmağını da soktu. Yavaş yavaş ileri geri hareketlerle içime sokuyordu.
Parmaklarını çıkarttı ve beni kendine döndürüp göğüslerimi tekrar ısırmaya başladı. Baksırının üzerinden kendini belli eden erkekliğine elimi attım ve yavaşça okşamaya başladım Levi inledi ve bana bakıp " Acelecisin yine velet..."
Beni kucağından indirip yatağa bıraktı ve baksırını çıkarttı ardından tekrar yaklaşıp beni bacaklarımdan tutup kendine çekti bacaklarımı ıyice açıp bölgemi yalamaya başlamıştı diliyle yavaş yavaş içeri gel git yaparken bende elimle saçlarından tutup iyice bastırıyordum.
Kafasını kaldırdı ve " İnlerken kaptan demeni özledim velet..."
Yavaşca suratıma yaklaştı ve dudağıma kısa bir öpücük kondurduktan sonra elini tekrar bölgemde çok daha yavaş hareketlere gezdirmeye başlamıştı " A-ahh kaptan yap artık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18
Fanfictionokuyucu × levi shipidir. manga hakkında spoiler yok. keyifli okumalar. öptüm not : +18 bölümler olacak. lütfen çok küçükler okumasın muah. Aot tarihinden bağımsızdır genel olarak.