32. Bölüm

540 39 25
                                    

Konuşma şöyle sana hiç bir şey olmaz. Sen çok güçlüsün bunu da atlatıcaksın."

" Atlatırsam bana eskisi gibi bakar mısın yine..."

" Bakarım... ölme sakın Tamam mı "

" Seni seviyorum..."

Demesiyle bir anda kollarıma yığıldı...

* 2 Gün Sonra *

Acı dolu iki günün ardından Levi sonunda hayati tehlikeyi atlattı ve gözlerini açtı.

" Levi... iyi misin dur kıpırdama dinlenmen gerek."

" Oi...velet...yanımdasın..."

Bana bakıp gülümsedi ve yavaşça doğruldu doğrulur doğrulmaz onu incitmemeye çalışarak sarıldım ama Levi bu durur mu... Hızlıca kendine çekip daha sıkı sarıldı.

" Bu anı yaşamak için gerekirse canımı bile veririm velet... çok bekledim bunu."

Yavaşça ayrıldım ve ona baktım hasretle.

Levi yataktan çıkmaya çalıştı ama hemen durdurup " Levi dur napıyorsun yatman gerek."

" tch...burası çok pis hiç bir güç beni burada tutamaz gideceğim.."

O sırada doktor içeri geldi ve gülümseyerek bakıp " Ahaha kaptan sonunda uyanmışsınız çok sevindim.."

dedi yapmacık ve yavşak bir ifadeyle.

" Odama gideceğim burada kalmıycam."

Kadın gülümsedi ve Levi 'a yaklaşıp
" Siz hiç rahatsız olmayın ben yardımcı olurum götüre-"

" Her şey için teşekkürler gerisiyle ben ilgilenirim odamıza gidiyoruz iyi günler size." dedim ve Levi 'ın elini tutup yürümeye başladık. Levi hemen elimi bırakıp belimden tuttu ve kendine çekip yanağıma sulu bir öpücük bıraktı.

Odaya gelip kapıyı kapadım bana gülerek baktı ve " Kıskandın mı sen beni yoksa bana mı öyle geldi..."

" Sus levi. Yat hadi."

" Şoktayım hala... eskisi gibi benimlesin aynı odadayız benimle konuşuyorsun sana sarılıyorum... öldüm mü lan acaba ? "

" Hayır... ama az kalsın ölüyordun..."

Üzerini çıkartmaya başladı ve bana bakıp " Yardım etmen gerek duş almalıyım ve bu yaralarla biraz zor gibi..."

Hemen yanına gittim ve üzerimi çıkarıp suyu ayarladım ikimizde küvete girdik ve Levi gözlerini kapayıp kafasını duvara yasladı.

Ona yaklaşıp omzuna dokundum ve
" Levi... iyi misin "

" Hiç olmadığım kadar iyiyim ama şuradan çıkarsak daha iyi olacağım."

Hızlıca duş aldık ve çıkıp eskisi gibi yatağa uzandım ve onu izlemeye başladım.

Kalktım ve yanına gidip arkasından sarıldım elimi yarasında gezdirdim yavaşça.

Ardından bende kurulanmaya başladım ve hızlıca üzerimi giydim Levi çoktan işini bitirmiş yatağa girmişti.

Yanına gittim ve girip yavaşça sarıldım ona Levi bana baktı ve
" Seni çok özledim velet... "

Yaklaştım ve aylardır hasret kaldığım dudaklarına yapıştım yavaş yavaş öpüşmeye başladık Levi öpüşmemiz derinleştikçe ileriye gitmeye çalışıyordu ama canının yanmaması için onu durdurdum...

KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin