29. Bölüm

496 30 69
                                    

Erwin yanımıza geldi ve yavaşça oturarak

" Ryuzaki burada kalma kararı almış bir yandan mesleğine devam edip bir yandan tıpkı eskiden olduğu gibi komutan Ryuzaki Tanaka geri döndü."

Şaşırmıştım... ne desem ki. Ryuzaki buraya doğru geldi ve
" Benim dedikodumumu yapıyorsun erwin. " dedi alayla.

" Çocuklara seni tanıtıyorum geri döndün sonunda lan."

" Evet... öyle oldu "

Levi durup sadece dinledi tek bir kelime bile etmedi.

Masadan yavaş yavaş kalkmaya başladılar bende Levi'ın yanında oturduğum için zaten yeterince rahatsızdım ve kalkıp " Bugünlük bu kadar yeterli ben odama çıkıyorum iyi akşamlar." dedim.

Benim kalkmamla Ryuzaki 'de ayağa kalktı ve " Bende kalkıyorum iyi akşamlar."

Kalkarken Levi ile göz göze geldim ve hemen başka yöne baktım.

Arkamı dönüp yürümeye başladım Ryuzaki omzuma dokunup " 33 gün önceki yemek için kırgın mısın bana... yani ben pek beceremem de konuşmayı falan."

Alayla umursamaz bir tavır ile ona dönüp " Bunu neden şimdi söylüyorsun."

" Öyle oldu bilmiyorum. Sebastian öldü odasını aradım uyuşturucu kullanıyormuş. Torbacısını bulalım mı istersen diye geldim aslında."

" Ne. Neden bulmak isteyim banane."

" Öyle eğlencesine... Bir akşam yemeği vs  hiç bana göre değil bende ne yapsak diye düşündüm aklıma bu geldi."

Koridorda yürümeye devam ederken durdum ve " Benimle vakit geçirmek istiyorsun. Neden ? "

" Bilmem arkadaş gibi sanırım yani Roy ile ceset gömerken arkadaş oldum seninle de heralde sen öldürdüğün için yakınım. Ceset olmasa böyle o-"

" Anladım peki..."

" Peki o zaman iyi ak-"

" Ne zaman buluruz torbacıyı."

" Ne zaman istersen."

" Uyuyamıyorum... şimdi... yani eğer senin için de u-"

" Uygun uygun gel benimle."

Hızla yürümeye başladık ve Ryuzaki 'nin odasına geldik.

İçeri geçip odayı incelemeye başladım. Buzdolabına gidip içecek bir şeyler almak istedim ama açmamla... siktir.

Buzdolabında bir tabağın içinde 3 tane göz vardı ve naylon poşete sarılı bir kafa. Bildiğiniz insan kafası.

Poşeti elime aldım ve yanına gidip
" Sen kafayı mı yedin bu ne ??"

" Ha o deney için ya izin aldım onu almak için korkma yani sorun yok."

" Bende alabilir miyim ? "

" neden almak istiyorsun ? "

" Öyle merak. "

" Alamazsın ama istersen çalabiliriz."

KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin