31. Bölüm

482 37 101
                                    

hayır 31 sakasi yapmiycam
hayır 31 sakasi yapmiycam
hayır 31 sakasi yapmiycam

Arabadan zar zor indirdim ve bi elini yine omzuma atıp içeri girdik zar zor onu odasına getirdi. Yatağa yavaşca bıraktım üzerini örttüm ve odadan çıktım...

Ve çıkmamla birlikte Levi 'ın sinirli bakışları ile karşılaşmam bir oldu...

" Elini tutabilir miyim sorun olmazsa "

" Hayır tutamazsın."

Ofladı ve bende hızlıca yürümeye başladım odama girdim ve kapıyı kapattım hemen ardından Levi kapıyı tıkladı ve " Girebilir miyim ? "

" Hayır."

Kapıyı açtı ve içeri girip sinirli gözlerle bana bakmaya devam etti.

" Velet... yalvarırım beni zorlama dayanamıyorum lütfen...böyle davranman beni öldürüyor. Neden onunla gittin nereye gittin ve üstünde neden onun tişörtü var... bakma böyle sakin sakin anlattığıma... aşırı sinirliyim. Yalvarırım bana aranızda bir şey olmadığını söyle."

" Sanane Levi. Yorgunum git."

" Cevap ver bana eğer öyle bir şey varsa sana söz v... hayır amına koyim vermiyorum. Olamaz öyle bir şey. Cevap versene..."

" Levi çık."

Bir şey demeye hazırlandı ama ardından duraksadı ve biraz bakıp odadan çıktı hiç bir şey demeden.

Ne yapacağımı bilmiyorum evet onu çok fazla affetmek istiyorum... Ama yaptıklarından sonra... asla.

Üzerimi değiştirdim ve uyumaya çalıştım ama haplarım olmadığı için hiç bir şey yapamadım ve sabaha kadar gebermeyi bekledim titreyerek.

Sabah odadan çıkmadan sakinleştirici vurdum ve öyle çıktım.

Koridorda yürümeye başladım biraz geç kalmıştım antrenmana aşağı indiğimde çoğu kişi bizleri bekliyordu ama ne Levi ne de Ryuzaki vardı ortada...

Erwin hızlıca yanıma gelip " Hemen ikisinide al gel."

Başımla onaylayıp hızlıca Levi 'ın odasına gittim o normalde asla geç kalmaz. Kesin bir şey oldu diye hızlıca gittim ve kapıyı çalmadan içeri girdim. Levi öylece yatıyordu hala.

Yanına gittim ve dürterek uyandırmaya çalıştım ama dokunduğum anda levi kolumdan tutup beni yatağa çekti gözü kapalı bir şekilde.

" N-ne yapıyorsun? "

" Şey...ani refleks oldu bir anda bilmiyordum sen olduğunu."

Hızlıca yataktan kalktım ve " Geç kaldın herkes bekliyor kalk hadi."

" Tamam..."

Sanırım dün olanlardan sonra bana kırılmıştı gözleri şiş ve benimle önceden olduğu gibi konuşmuyor kırgın cevaplar veriyordu sessizce.

Bir an sarılsam mı bir kere diye düşündüm ama sonra hemen kendime olanları hatırlatıp vazgeçtim ve bir şey demeden odadan çıktım...

Ryuzaki 'nin odasına gittim hızlıca içeri girdim Ryuzaki 'de üzerini çıkarmış hiç bir şey yapmıyordu. Bakmamaya çalıştım ve yanına gidip onu dürttüm.

KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin