19. Bölüm

700 40 20
                                    

Smut Bölüm Dikkat ⚠️⚠️⚠️

Telefonu bıraktım ve Levi 'a Baktım gülmemek için dudaklarını ısırıyordu.

Bana baktı ve " Geç geç hemen özele geçin."

" Bakma öyle yavrum elim kaydı ..."

" ve şimdi de başka yerlere kayacak..."

Levi göğsümden kalktı bende yatakta doğrulup onun tişörtünü çıkarttım ve yavaş yavaş karın kaslarını ellemeye başladım.

Levi ellerini hızlıca başımın üzerine koyup dudaklarıma yapıştı. O kadar sert ve derin öpüşüyordu ki o ayrılmadan ayrılamıyordum.

Nefes aralığında kucağına oturdum ve kızlığımı ona sürtmeye başladım.

Levi 'da altımda hafif kıpırdandı ve kendini belli eden erkekliğini hissettiğimde daha hızlı öpüşmeye başladık.

Levi dudaklarımdan ayrılıp hızla boynuma sert öpücükler kondurmaya başladı ve yavaş yavaş boynumdan aşağı inerek göğüslerimi öpmeye başladı. Bir eliyle göğüs ucumu sıkarken dişleriyle ısırıyordu.

" Mmmh kaptan..."

" Özlemişim bunu demeni velet. "

dedi ve hızlıca şortumu ve iç çamaşırımı çıkarıp ellerini kızlığımda gezdirmeye başladı yavaş yavaş okşayarak.

" A-Ahhh kaptan lütfen..."

" Ne lütfen...devam et velet."

Bacaklarımı iyice açtım ve Levi bir eliyle okşamaya diğer eliyle de göğüslerimi sıkmaya başlamıştı aşağı indi ve dilini kızlığıma getirip hızlıca yalamaya başladı " Mmmh kaptan..."

Ellerimle başını tutup iyice kendimi bastırdım ve inledim.

Yatakta doğrulup hızlıca baksırının üzerinden kendini belli eden erkekliğini sıktım Levi boğuk bir şekilde inledi ve kendini geriye attı.

Yavaş yavaş karın kaslarını öpmeye başladım ve ıyice aşağı inerek baksırını çıkarttım aletini hızlıca ağzıma alıp yalamaya başladım levi saçlarımı eline dolayıp daha hızlı gel git yaptırdı ve inlemeye başladı.

Başımı kaldırdı ve beni kendine çekip dudaklarıma kısa bir öpücük kondurdu.

Hızlıca beni altına alıp erkekliğini yavaş yavaş kızlığıma dokundurmaya başladı. Bekliyordu sanırım kaptan demem için...

Erkekliğini daha hızlı bir şekilde kızlığıma sürttüğünde " A-ahh k-kaptan içime girmeni istiyorum..."

" Yavaş yavaş alışıyorsun güzelim..."

Levi hiç beklemeden hızlıca içime girdi ve sesli bir şekilde inledim.
İçimde hızlı bir şekilde gel-git yapıyordu ve her hızlandığında inlemelerimiz giderek artıyordu.

Eliyle kalçamı sıktırdı ve daha yüksek bir şekilde inledim içimden çıktı ve beni ters döndürdü ellerimi yatağa koyup sıktım ve kalçamı onda doğru kaldırıp erkekliğine sürttüm.

KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin