Levi 'ın ağzından...
Erwin ile biraz içtikten sonra (y/n) ' ye bakmak için gittim.
Kendini çok üzüyordu böyle giderse hasta olup yatağa düşecek.
O kadar fazla içmiş ki ayakta yürüyemiyordu tam düşecekken gidip kucağıma aldım ve odama götürmeye başladım.
Gözlerini yavaşça açıp bana baktı ardından dayanamayıp tekrar kapattı.
Odaya gelip yavaşça yatağa bıraktım hemen uykuya dalacak gibi duruyordu zaten.
Bir yandan da mırıldanıyordu üzerimi çıkarıp yatağa yattım ve onu izlemeye başladım.
Onu çok seviyorum ve kaybetmekten deli gibi korkuyorum ama aramız bok gibi.
" Levi..."
" Ne var ? "
" Beni çok kırdın..."
" kapa çeneni yat uyu velet."
Bir şey demeden biraz bana baktı ve gözlerini kapatıp uykuya daldı.
Bende ona doğru dönüp onu izlemeye başladım aramız kötü olduğu için dokunmaya cesaret edemedim bağırıp çağırıp kızarsa diye.
Zaten aramız kötüydü. Onu izleyerek uykuya daldım.
(y/n)' nin Ağzından
Sabah uyandığımda yanımda Levi yatıyordu hala uyuyordu ve bana sarılmadan uyumuş..
Bir şey demeden uyandırmadan kalkmaya çalıştım.
" Bugün antrenmanlar yok herkes dinlenecek." dedi.
Siktir uyumamış...
" Ben neden burdayım ? "
" Sarhoştun"
" Bir şey dedim mi ? "
" Hayır."
" Tamam. İyi günler." diyip hızlıca odadan çıktım arkamdan tek bir kelime bile etmedi...
Resmen ilişkimiz yoktu bitmişti...
Odama gittim ve hızlıca duş alıp hazırlandım ardından odamda camdan dışarı bakarak oturmaya başladım.
Kapı çaldı ve içeri Erwin girdi.
" (y/n) Roy'un abisi geldi seninle görüşmek istiyor... Sebastian Liebert..."
" Tanımıyorum neden gelmiş ? "
" Bilmiyorum seninle görüşmek istediğini söyledi sadece... Ve bundan sonra burada çalışmayı düşünüyor yani istemeseniz de görüşmek zorundasınız. Antrenmanlarınla da o ilgilenecek alanın en iyilerindendir en az Levi kadar yetenekli biri Yüzbaşı Sebastian Liebert."
" Tamam görüşürüm Erwin teşekkürler haber verdiğin için " dedim ve gülümseyip odadan çıktı.
Ee ben bu adamı nereden bulacağım keşke Erwin 'e sorsaydım nasıl biriymiş falan diye ya of.
Saçlarımı düzeltip üstüme bir şey almadan odadan çıktım keşke bir hırka falan alsaydım ya...
Roy 'un mezarına doğru gittim istemsiz gözlerim doluyordu giderken.
Hava iyice bozdu ve yağmur yağmaya başladı. Hasiktir çok fazla yağıyor ve ben kesin hasta olacağım.
Roy ''un mezarının yanından kalkıp hızlıca içeri gitmek için adım atıyordum ki biri ile çarpıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18
Fanfictionokuyucu × levi shipidir. manga hakkında spoiler yok. keyifli okumalar. öptüm not : +18 bölümler olacak. lütfen çok küçükler okumasın muah. Aot tarihinden bağımsızdır genel olarak.