49. Bölüm

438 30 36
                                    

Oy sınırı = 20

bölüm sonunda sorduğum soruyu cevapsız bırakmayın lütfen öptüm keyifli okumalar muah <3

" Tch ateşin de yok yediğin bir şey falan mı dokundu neyin var anlat bakalım."

" Bir şeyim yok ya midem bulanıyor sadece."

" Peki senin için yapabileceğim bir şey var mı...?"

" Yok uyumak istiyorum..."

Yanıma yatıp kafasını boynuma gömdü ve bir elini de belime atıp gözlerini kapattı...

*
*
*

* 3 Gün Sonra *

Hange ve Erwin mutlulukla dans ederken levi kalabalıktan dolayı az da olsa huzursuzdu ama arkadaşlarını bu şekilde mutlu görmek onu da mutlu ediyordu.

Hange ve Erwin... sonunda evleniyorlardı. Zaten biraz daha bekleseler hange 'nin karnındaki bebekten dolayı iyice şişecekti ve istediği gelinliği giyemeyecekti.

Levi bana elini uzatmıştı ona anlamsızca bakarken dans etmek için uzattığını anlayıp elini tuttum ve onunla birlikte ayağa kalktı.

İki elini belime koyup beni iyice kendine yaklaştırdı ve şarkı eşliğinde yavaş yavaş dans etmeye başladık.

" Bu gece üzerinden yırtarak çıkaracağım bu elbiseyi..." dedi kulağıma doğru fısıldayarak.

" İnsanların yanında şöyle konuşma.."

Levi utanmama gülümseyip yanağıma sert ama kısa bir öpücük bırakıp geri çekildi.

***

Sonunda eve geldiğimizde yorgunluktan ölüyordum bu kadar çabuk yorulmam biraz garipti çünkü alt tarafı bir düğündü.

Üstümü çıkarmadan koltuğa uzandım yüz üstü.

Levi çoktan hiç beklemeden üzerini değiştirmeye başlamıştı bile.

Üzerini değiştirip yanıma geldiğinde sırıttı ve " Cidden yırtmam için bekleyeceğini sanmıyordum sen sanki uysallaştın biraz ha ?" dedi.

" Yorgunum levi..."

Yanağıma öpücük bırakıp beni kucağına aldı zorlanmadan ve tekrar oturup göğsüne yatırdı.

" Sen mi ?"

" Hmhmm.." diye mırıldanıp göğsüne daha da sokuldum.

" Hasta mısın bebeğim sen pek yorulmazdın ?" dedi.

" Ya bu haldeyken bile aklın nerelerde..." dedim sitem ederek.

Levi anlamamış gibi bana bakarken

" Aklın fesat güzelim öyle bir imada bulanmamıştım ama istersen b-"

" Yok yok istemem çok yorgunum." dedim hemen lafını bölerek.

Ben daha ne olduğunu anlamadan beni kaldırdı ve yatağa oturtup üzerimdeki elbisenin fermuarını açtı.

Dolaba yönelip şort ve kendi tişörtlerinden birini çıkarttı.

Hızlıca üzerimi değiştirdiğinde dudakları hızlı bir şekilde alnımı bulup oradan şakaklarıma yol alırken öpücükleri hızlandı ve boynuma geldi. Hasret bir şekilde dudaklarını boynuma bastırıp derin nefesler aldı ve kafasını bir süre boynumdan çekmedi.

KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin