50. Bölüm

807 50 77
                                    

Oy sınırı = 20

Hange : (y/n) ÇOK ACİL AŞAĞI İN SAWNEY ÇILDIRDI KONTROL EDEMİYORUZ LEVİ DAHİL...

Koşarak aşağı inip deney yapılan yere gittiğimde karşımda gördüğüm görüntü ile donakalmıştım.

Levi 'ı kan ter içinde, bir devin ağzında görmeyi beklemiyordum...

" L-LEVİ !!"

Ona doğru koştum hiç bir şey yapamayacağımı bile bile. Aklımı kullanamıyordum.

Levi benim aksime sakin bir şekilde başından ve kollarından akan kanla büyük bir sakinlikle bana bakıyordu.

" Bekle güzelim kal orada." dedi.

Sawney tekrardan hırlayıp ağzını kapatmaya çalıştığında levi kılıçları ile buna engel oldu.

Elini cebine attı ve siyah bir kutu çıkarıp tek eliyle kılıcını devin ağzına batırarak diz çöktü.

Gördüğüm şey karşısında dilim tutulmuştu. Konuşamıyor mantıklı düşünemiyordum. Ellerim buz tutmuştu.

O sırada onun dudaklarının arasından çıkan cümleyle kalbim daha da hızlı atmaya yerinden çıkacak gibi atmaya başlamıştı.

" Benimle evlenir misin (y/n) ?" dedi kan ter içinde gülümseyerek.

Onu daha fazla bu şekilde beklememesi için hızlıca cevap vererek bağırdım.

" Evet ! İn oradan hemen levi sen kafayı mı y-" derken levi çoktan devin yani sawney 'in ağzından çıktı.

Sanırım daha önce kimsenin almadığı bir evlilik teklifi aldım.

Yaratıcı ol levi derken levi her zamanki gibi bokunu çıkartmış...yaşadığım korkuyu saymazsak çok etkileyiciydi ve hoşuma gitti.

Levi yere inip bana doğru yürümeye başladı. Eminim ki bu evlilik teklifi planını yaparken bok gibi kirleneceğini de düşünmüştü. Buna rağmen yine de etti...

Yanıma gelip bana dokunmadan yanağıma sert ve uzun bir öpücük bırakıp kutudan yüzüğü çıkarttı. Elimi ona uzattım ve yüzüğü takmasına izin verdim. Çok güzeldi...

Bana baktı ve " Duş almam lazım sarılmayım çok kirlendim-"

Sözünü bitirmesine izin vermeden hızlıca ona sarıldım ve ellerimi boynuna koydum başımı omzuna eğip boynunu okşadım.

Levi 'ın elleri hemen belimdeki yerini bulup beni iyice kendine çekti. Başını eğip saçlarıma sert öpücükler bırakmaya başladı.

Kulağıma fısıldayarak " Sende kirlendiğine göre birlikte duş alıcaz. Hem su israfı olmasın boşuna dimi ?" dedi.

Söylediği şeye gülerken mutluluktan utanma duygumu bile kaybetmiştim. Etrafa baktığımızda çoğu kişi bize bakıyordu ve alkışlıyordu. Levi 'dan ayrılıp elini tuttum o da sıkıcı elimi tutuyordu. Başıyla karşımıza çıkanlara selam veriyordu.

Bir çok tebrik konuşmalarından sonra hızlıca onun odasına gittik. Bu oda işini de halletmemiz gerekti artık evleneceğimize göre.

Levi kapıyı kapatıp beni kucağına aldı ve banyoya doğru yürümeye başladı. Küvetin suyunu ayarlarken üzerimizi çıkarmaya başladık.

" Leş gibi oldum..." dedi söylene söylene. Aslında gereksiz abartıyordu hala bir kaç kan lekesini saymazsak aynı Levi 'dı.

Ben üzerimi çıkarırken beni izliyordu. Tamamen çıplak kaldığımızda küvete girdim ve bacaklarımı kendime çekip oturdum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin