Smut ⚠️ devam ediyor ⚠️
" Sana aşığım velet..."
" Sana aşığım kaptan..."
" Birlikte duş alalım mı velet "
" Tamam ama sadece duş alacağız "
" Söz veremem..." dedi gülümseyerek.
" Tamam o zaman gir sen al duşunu sonra ben g- " diyemeden dudaklarıma yapıştı.
" Çok konuşuyorsun hayatım... hadi gel" dedi ve beni kucağına alıp banyoya doğru götürdü.
Suyu açtı buz gibiydi refleks olarak iyice sarıldım sonra yüzüne baktığımda gülüyordu " Bilerek yaptın... üşüyorum zaten levi yapma ya..."
"Ben ısıtırım tamam tamam" dedi gülerek.
Daha sonra beni yavaş yavaş yıkamaya başladı elleri vücudumda dolanmaya başladı yine bilerek beni tahrik etmeye çalışıyordu...
Bekle sen levi ...
Elimi önce boynunda ardından yavaş yavaş karın kaslarında gezdirmeye başladım ve bir anda aletini kavradım "Aahw" inlemeye başladı ve bana gülümseyip hızlıca beni belimden kaldırıp kucağına oturttu altında belirginleşen aleti beni tahrik ediyordu.
" Benimle oynama velet."
Yavaş yavaş elini göğüslerimde gezdirmeye başladı ve yavaşça ucunu sıktığında ağzımdan ufak bir inilti kaçtı .
" Sadece duş alacağımızı söylemiştin.."
" Boş yapmışım.." dedi kahkaha atarak.
Hemen kucağından kalktım ama kalkmamla O da kalktı ve yine ellerini belimle buluşturdu.
" kaçma benden velet..."
Ona doğru dönüp dudaklarına yapıştım öpüşmemiz giderek derinleşmeye başladı ardından beni tekrar kucağına aldı.
Erkekliğinin üstüne oturduğumda bir yandan sürtünmeye başladım.
Levi bir yandan göğüslerimi emiyor bir yandan kalçamı sıkıyordu. Ardından beni duvara yasladı ve bir anda içime girdi " A-ahh.." tekrar dudaklarıma kapandı ve inlemelerim dudakları arasında kayboldu.
Giderek hızlandı ve en sonunda ikimiz birden boşalmıştık ...
Bana baktı ve " O kadar güzelsin ki seninle sonsuza kadar bir bütün olarak kalabilirim velet..."
Dediği şey ile gülümsedim ve sarılıp yüzümü köprücük kemiğine gömdüm.
Duşumuzu aldık tabii bu sırada Levi'ın elleri sürekli başka yerlerde gezdi ama sonunda bitmişti.
Hava sıcak olduğu için üstüme bralet altımda da bir şort diyip yatağa girdim.
Levi ' da sadece şort ile yatıyordu zaten. Yanıma yaklaştı ve " Kalk bakalım velet saçlarını kurutacağız gel hadi.."
" Uyumak istiyorum kaptan... Hava zaten sıcak gerek yok yani"
Yanıma geldi ve beni kucağına alıp saçımı kurutmaya başladı.
Sonunda bitti ve yatağa girdik. Çok yorulduğum için arkamı dönüp hemen uykuya dalacaktım.
Levi beni belimden tutup kendine çekti ve sarılarak uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18
Fanfictionokuyucu × levi shipidir. manga hakkında spoiler yok. keyifli okumalar. öptüm not : +18 bölümler olacak. lütfen çok küçükler okumasın muah. Aot tarihinden bağımsızdır genel olarak.