24. Bölüm

608 34 13
                                    

Birazcık smut ⚠️⚠️⚠️🤡

Telefonu kapatıp Levi 'a baktım sinirli bir şekilde yüzüme yaklaşıp " öptü öyle mi... "

" Levi abartma midem bulanıyor zaten of ..."

" Doktora gidiyoruz bir yere gitmiyorsun."

" ya hayır hayır abartma her şeyi nolur."

" Sabır... bugünlerde beni o kadar delirtiyorsun ki artık alttan almayacağım. Git ne yaparsan yap işim var gidiyorum bende."

" Ne işi ? "

" Temizlik."

" Üff kolay gelsin sana kaçtım ben ."

Levi sinirli bir şekilde baktı ve bende daha fazla gözüne batmayım diye hızlıca aşağı indim.

Eren beni görünce gülümseyip ayağa kalktı ve " Hoş geldin (y/n) "

" Hoş buldum napıyorsunuz bakalım"

Sandalyeye oturdum ve derin bir şekilde baya eğlenceli sohbet ettik .

Yaklaşık 1 saattir oturuyorduk ve midem o kadar bulanıyordu ki her ani harekette daha da kötü oluyordu.

Biz oturup sohbet ederken karşı masadaki Hange Erwin Levi Pixis dörtlüsünü gördüm Levi suratıma dahi bakmıyordu sanırım çok sinirli bana.

Midem giderek kötüleşti ve yüzümü ekşittim Eren kulağıma yaklaşıp " İyi misin bir sorun mu var ? "

Başımı olumsuz anlamda salladım ve birden kusacak gibi hissedip sandalyeyi hızlıca çekip koşarak lavobaya gittim Eren 'de arkamdan geliyordu.

Lavobaya gidip kusmaya başladım ama fazla kusamadım eren hiç bir şey demeden açık saçlarımı elinde birleştirmiş tutuyordu ve omzumdan tutuyordu.

Gözümden yaşlar gelmeye başladı midem gerçekten bok gibiydi ve canım yanıyordu.

Elimi yüzümü yıkamaya başladım eren hala saçlarımı tutuyordu.

Levi hızlıca içeri girip endişeli bir şekilde bize baktı ve yanıma gelip Eren 'e çıkması için işaret verdi.

" Neyin var güzelim iyi misin sana o kadar dedim doktora gidelim diye... iyice kötü oldun al işte "

" İyiyim sorun yok gerek yok levi."

Levi bana yaklaşıp yüzümü ellerinin arasına aldı ve " Keşke bir kez de karşı gelmesen ve beni dinlesen velet.."

" Odama gitmek istiyorum..."

Levi derin bir nefes alıp oflayarak
" Gerekirse zorla götürürüm o doktora"

" Odama gitmek istiyorum. Ve gereksiz abartılı hareketlerinden bıktım. Geliyorsan gel gelmiyorsan da  iyi günler sana." diyip hızlıca yanından geçtim.  Yürürken biraz düşündüm dediklerini hasiktir ya yine gereksiz fazla tepki verdim sanırım...

KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin