Глава 30

92 5 4
                                    

Глава 30
През нощта Кайра се събуждаше на няколко пъти. Накрая към 5 сутринта се отказа, така и така вече не ѝ се спеше. Стана и извърши обичайната си рутина. Педнадесет минути по-късно тя беше повече от великолепна. Беше облечена с красива бяла рокля, стигаща до глезените ѝ. Косата – вързана в отпуснат кок, а Кайра беше запечатала усмивката на лицето си. Щом слезе на първия етаж видя Жана. Прислужницата държеше в една ръка кофа с вода, а в другата парцал, тя бършеше первазите на големите прозорци, когато Кайра я поздрави.

Кайра: Добро утро, да помогна ?
Жана: Добро утро, госпожице, няма нужда, благодаря, искате ли нещо по-специално за закуска тази сутрин?

Кайра любезно отказа, щракна с пръсти и парцала от ръката на жената се изскубна, стоя около секунда във въздуха, а след това започна сам да бърше первазите. Щастието по лицето на Жана не можа да бъде скрито от бедната слуга.

Тя се извини на Кайра, че не може да останат двете, защото трябва да почисти всички стаи в имението. Кайра се засмя, а след това  само с поглед се разбраха, двете тръгнаха заедно към първата стая, Кайра планираше да помогне на Жана, за да и спести минимум половин час. Жана беше млада жена, но от цялата тази работа, която вършеше в имението се беше състарила минимум със седем години. Момичетата почистиха за отрицателно време всички стаи в имението, освен на още спящият Драко и на родителите му, когато Филип дотича при Кайра и ѝ подаде писмо, писмо с подател чичо ѝ.

Кайра го зачете с леко притеснение. Определено не очакваше това! Снейп ѝ обясняваше всичко за Волдемор и родителите на Драко, естествено беше изпуснал своята част от цялата история. Подробно беше описал какви са родителите на Драко. Беше споменал също, че и Драко го очаква този знак на смъртожадните. Без да мисли много Кайра си събра целия багаж без да каже нищо на Жана и Филип, написа писмо на Драко, в което не се обясняваше много, тя се чувстваше предадена.

Слидеринката си разиграваше различни сценарии в главата, където Драко и казва, че я е използвал и я предава на Волдемор. През сълзи тя написа, че не иска повече да говоти с него, което автоматично означаваше, че са скъсали. Стисна пръчката си изкрещя нещо и стаята стана неознаваема, както когато беше дошла, дръпнати пердета, посивели стени и чаршафи потъмненьли от прах,колкото и да се поддържаше това имение щом духът на хората живеещи там е посивял такъв ставаше и домът.
След като излезе от стаята бялата рокля, с която беше облечена се скъси и почеря.Тя излезе на двора стисна здраво пръчката и куфара си и без да казва нищо се магипортира след нея остана само изсъхнала трева. Определено не трябва да се закачаш с хибрид между магьосница и фея. С вещици шега не бива!

-Хогуортс-

Кайра нахлу в кабинета на Снейп и го прегърна силно. С това нейно деиствие Снейп разбра, че тя е повече от уплашена и бясна едновременно. Кайра му разказа за всичко, черните очи се вурнаха! Не пропусна да се похвали  преобрази в две-три животни.

През останалата част от лятото тя приготвяше различни отвари, развиваве уменията си по трансфигурация и овладя пръчката по-добре и от някои вече завършили училище магьосници.

Август дойде и някои ученици запристигаха в училището. Училището прадвагаше възможността учениците да се завърнат 1 месец по-рано в уцилището при условие да си изберат предмет между аритматика, наука за древните букви и руни, мъгълознание и астрономия, по които ще имат по 1 час на ден. Нещо като допълнителни часове. Може би около 70-тима ученици бяха в училището.Главно децата на знатни фамилии и на търговци обикалящи целият свят. Тези ,,продавачи на магии,,  както те се наричаха продаваха билки и отвари, които не се намираха навсякъде. Кайра си избра науката за древните руни, тя беше наясно, че Волдемор е изгубил интерес от нея, но сега тя беше заплаха за него, в старите книги, написани на древни руни имаше заклинания, които се бяха изгубили във вековете и вече не бяха познати на хората.

Учениците които завършваха тази година бяха най-много.
Началото на месеца, когато Кайра все още не смееше да завържи нови приятелства и не се отделчше от чичо си и беше много трудно.
Седмица след началото на последния летен сезон едно момче с фамилия ,,Селвин,, , която не беше позната за Кайра я заговори, не след дълго те се сприятелиха до такава степен, че не се отделяха един от друг. Момчето се казваше Дориян висок с черна къдрева коса.На пръв поглед човек би си представил, че е от Хафълпаф  или Рейвънклоу, но щом го опозна Кайра разбра, че той си е 101 процента слидеринец! Все повече с всеки час момчето показваше безчувствие. Може да се нарече ,,лошото момче,, на Хогуортс. Кайра осъзна, че в началото той се е правил на мил и добър за да я впечатли, но колкото повече си показваше ,,рогата,, толкова повече я привличаше, напомняше и за нчкой, само дето този някой беше малко по-рус.

Прочети докрай
(Глава 30 е тук, хах, забавих се малко.... Добре де, доста. Интересно ми е вашето мнение, искате ли да развия нещата с Дориян или да ви изненадам (може би с финал на книгата🙈) коментирайте, последвайте ме, ако ви харесва работата ми или гласувайте, всяко едно от тези неща ме подтиква да пиша все повече и повече! Натрупаха ми се много неща и нямах време да пиша, имам много идеи за книги и до септември ще реализирам няколко 🤫

Думи: 916 ❤️🧡💛💚💙💜🤎🖤)

Прокълнатата племенница на СнейпWhere stories live. Discover now