Глава 11

244 21 6
                                    

Глава 11

След като Драко прибра Кайра в стаята й той се върна при Хагрид.

Тя реши да използва времeто,за да намери момчето с белегa.Кайра излезе внимателно от стаята си и се запъти към голямата зала.Там тя не ги намери,и се отправи към библиотеката,но за нейно нещастие и там ги нямаше, накрая разбра, че тримата грифиндорци са на тренировка по куидич.

Тъмнокосото момиче реши,че няма да отиде,защото нямаше да има възможност да говори на спокойствие с Хари,а Драко можеше да я види, реши да се прибере в стаята си и зачака Драко,за да отидат в града.

Мина извесно време и Драко и Кайра вече вървяха из градът.Кайра беше много развълнувана. Разхождаха се из улиците и си говореха за изминалите години на Драко в Хогуордс.След дългата разходка из градчето, Драко прибра себе си и Кайра в Хогуордс. На входа на училището Кайра срещна Снейп.

Снейп: Не си си сложила пръстена! Къде е?

Този път Снеип не звучеше безчувствен,а загрижен.

Кайра:Аз.....аз....забравих го в стаята.
Снейп:Къде беше все пак?
Кайра:Ам....с Драко се разхождахме, ам .......
Точно в този момент Драко дойде и завърши изречението на Кайра.
Драко:...в градчето.

Снейп не каза нищо,отново си възвърна безчувствената физиономия и продължи по пътя си.
След това Слидеринците се запътиха към вечеря
На вечеря Дъмбълдор каза:
Дъмбълдор:Скъпи ученици,аз и всички учители ще трябва да заминем за училището по магии във франция за 2 седмици.Учениците,който желаят да се върнат в домовете си при братята и сестрите си са свободни да го направят,а тези,който желаят да останат могат да се запишат в списъка,който е при професор Макгонагъл.Аз и останалите професори ще тръгнем след 4 дни.Нашия пазач господин Филч ще наблюдава за дисциплината в Хогуордс.Както се досещате вече,часовете ви ще бъдат отменени,но вие не трябва да загърбвате  учението.

Щом Драко чу това бързо се сети за родителите му,които още бяха в Азкабан.Другите ученици се зарадваха,че ще почиват две седмици.

Хари Рон и Хърмаяни щяха да заминат за 1 седмица на гости при семейство Уизли.Кайра не знаеше какво ще прави толкова време.След вечеря Снейп повика Драко в кабинета си.

Снейп:Малфой, бих те помолил за една услуга,само поради причината че Кайра е най-близка с теб.
Драко мълчеше и остави Снейп да продължи.
Снейп:Бих искал да пазиш Кайра през тези две седмици,понеже няма как да я взема със себе си.
Драко:Професоре,извинете любопитството ми,но защо ще трябва да я пазя,тук не е ли най-защитеното място в целия магически свят?
Снейп:Това не е от значение,вече достатъчно хора знаят,прибери се и се наспи.
Щом Драко чу това той вече знаеше,кой знае всичко.Каза на професора,че ще изпълни желанието му.Слидеринеца излезе мърмореики и се запъти към стаята си.
Щом стигна в стаята си там бяха Краб, Гойл и още две момчета ,на който той винаги забравяше имената.Драко си легна на леглото и започна да мисли за Кайра, за Снеип и как да се добере до информацията на Потър.
Гойл:Драко,добре ли си?

Обикновенно ни се караш, че е разхвърляно или че са дръпнати пердетата,или за нещо друго.
Драко погледна Гойл и му даде знак да приберат всичко.Драко продължаваше да мисли как да накара някой да проговори и се сети,че на мраконали продават серум на истината,но на кого от тримата глупави грифиндорци да го даде.Оприделено не ма мътнородата Грейнджър и определено не на Потър,оставаше вечно гладния Уизли.Щом Драко вече беше измислил план,който трябваше да усъществи до 3 дни,защото вече ще е късно да спасява евентуално Кайра от някого.След като измисли всичко започна да се кара на останалите четирима слидеринци в стаятя.Младия Малфой не понасяше да бъде разпиляно някъде.Щом цялата стая беше приведена в безупречен вид Драко и останалите заспаха.

(Ето я и глава 11.Съжалявам, ако главата е била скучна. Извинявам се също, ако имам допуснати грешки,също се извинявам, че предния четвъртък не качих глава.Ако историята ви харесва може да гласувате, коментирате или да ме последвате. (моля гласувайте, за да знам, че историята ми се чете) На тези, които коментират, вече им пиша на лично и се запознавам с тях. ❤️
Кажете ми, ако очаквате да се случи нещо между Драко и Кайра. Предложете ми идеи, отворена съм за нови неща.
Думи:713
💛🧡❤️💚💜💙🖤)

Прокълнатата племенница на СнейпWhere stories live. Discover now