Глава 15

227 25 7
                                    

                  Глава 15
Вторник.

Утре всички учители заминаваха,Драко вече беше изпратил писмо до слугите в имението и ги беше предопредил за идването им с Кайра.

Напоследък Драко доста често ходеше до стаята на Кайра и се сблъска два пъти с Панси,но тя така и не го попита какво прави в отделението й.

Кайра:Утре кога ще  търсим  проходат в гората?

Драко:Учителите ще тръгнат с каретите си към 8 сутринта,така че към 10 може да тръгваме и след като ти покажа,че в гората няма нищо освен дървета и страховити създания ще се приберем в Хогуордс и ще тръгнем вечерта за имението ми.

Кайра: Тръгваме в 9 и после ще ти покажа,че аз съм права.

Драко се засмя и прие.

Денят мина бързо,а всички учители заринаха учениците си с тонове домашни.На вечеря професор Дъмбълдор се сбогува с всички ученици и повечето петокурсници,шестокурсници и седмокусници се отправиха към домовете си.Хари Рон и Хърмаяни се бяха средоточили към пръстена склонен да погуби тъмния лорд.Те все още не знаеха къде да търсят  пръстена.Затова Хари се сети,че в кабинета на Филч има стари книги,които той използваше, за да задържи духувете бродници в един сандък,когадо успяваше да ги хване.

Върху една от книгите беше изписано,, Магични предмети и къде да ги намерим,,.Хари каза това на приятелите си и тази вечер щяха да вземат книгата.Тъкмо когато си говореха пред тях мина тичайки Филч и крещеше по ученици от Хъфълпаф.Е,промяна в плана, Хърмаяни влезе в кабинета и грабна прашната книга,излезе и никой не разбра,че книгата липсва.След като Хърмаяни се сдоби с нова книга, тримата Грифиндорци се отправиха към библиотеката и прекараха целия си ден в разлистване на дебелата книга.

Кайра и Драко пък си написаха всички домашни и цялата ваканция щяха да бъдат свободни.

Сряда сутринта.(8.00 ч.)

Кайра прегръщаше силно Снейп,а след това Драко получи лека усмивка.Драко закусваше с Кайра,този път около синеокия слидеринец нямаше три придружаващи го навсякъде деца.Краб,Гойл и Паркинсън се бяха прибрали при семействата си.Кайра си беше приготвила малка чанта,където беше сложила 4 кексчета от закуската тази сутрин и  вода, двамата бяха взели пръчките си и се отправиха към гората.

Прокълнатата племенница на СнейпDove le storie prendono vita. Scoprilo ora