Глава 12
Неделя.
Драко беше станал рано,за да отиде набързо на мраконали без никой да разбере и да се върне.Кайра още спеше,когато Драко вече търсеше малкото магазинче на един стар длъжник на Луциос Малфой.
Щом Слидеринеца стигна до магазинчето в края на улицата той решено влезе и бързо каза какво иска.
Драко:Господин Уилямс,вие сте стар длъжник на баща ми, Луциос Малфой.
Уилямс:Оооо, господин Малфой,толкова сте пораснал.Когато ви видях за последно бяхте талковова малък,че минавахте под бюрото ми прав.
Драко:Уилямс,нямам време за това.Трябва ми елексир.....серум на истината.
Уилямс:Оооо,за мое огромно съжаление нямам такъв серум в момента,но имам нещо подобно,серум на истината,но след като получите нужната информация,човека няма да помни нищо от евентуалния разпит и от срещата ви с вас.
Драко: ще... ще взема две бройки,а....имаш ли многоликова отвара?
Уилям:Две бройкии ще ви предоставя до 2 часа,а многоликова отвара имам ето тук, прясна и действа идеално.
Драко:нямам 2 часа скоро ще стане време за закуска в Хогуордс и ще разберат,че ме няма.
Уилям:Няма проблем господин Малфой,имам....ще ви дам от личните ми запаси.
Драко:Радвам се,ще ви платя и ще се погрижа баща ми да ви прости за грешките.Драко плати и пусна трите бутилчици със серуми и отвари във вътрешния джоб на мантията си.Слидеринеца се прибра в Хогуордс,без никой да разбере.Прибра отварите в скришното си място в стаята си .Слезе на закуска,но Кайра я нямаше.
Драко отначало нямаше с кого да говори,защото все още нямаше много насъбрали се ученици.Мина извесно време и вече почти цялата зала се изпълни със смях и разговори между учениците.Кайра все още я нямаше и Драко не намери тема на разговор с никого.Започнаха да влизат сови с големи колети, с писма и новите броеве на Пророчески вести.
Една черна сова подобна на тази на Кайра пусна плик пред Драко.Отначало Драко не позна совата която летеше и търсеше отворен прозорец,за да излезе.Синеокото момче се сети,че това е тайната сова на семейството му.Използваха черната птица само за важни съобщения.Той не очакваше да получи писмо,след като го отвори видя писмо.Дръпна пергамента и видя познатия почерк на майка си.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Скъпи мой Драко,
аз и всички близки подчинени на тъмният лорд избягахме от Азкабан.За тази година не планираме нищо.Имението вече нама да е наше убежище,понеже е твърде очевидно.Ние събрахме всичко нужно и вече цялото имение е твое.То е защитено от черният лорд,защото той няма намерения да го използва вече.Ти-знаеш-кой търси едно момиче и събира сили сред последната му среща с младия Потър.Момичето е способно да му помогне в завладяването на целия свят.Тя е способна да унищожи най-силното нещо,което може да убие черния лорд.
Драко,едва ли ще ти пишем често,защото могат да ни хванат.Аз и баща ти искаме да знаеш,че много те обичаме.Пази се.(изгори писмото след като го прочетеш).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~След като Драко прочете писмото го прибра в джоба си и после закуси.Кайра още не се беше появила,затова Драко приготви на новата си приятелка един сандвидж и го уви в хартия.Щом стигна общата стая изхвърли писмото в огнището и се запъти към Кайра.Тогава се сети,че е забранено да се влиза в крилото на момичетата,затова той си сложи качулката на мантията и сведе глава,за да не го видят.Щом се запъти към стълбите водещи до стаите на момичетата, Драко се блъсна със Снейп.
Снейп:Малфой,не си мисли,че не те разпознах.Защо си се запътил към стаите на момичетата?
Драко:Професоре аз....исках да дам на Кайра сандвидж,понеже не дойде на закуска.
Снейп погледна сандвича увит в хартия в ръката на Драко и му подшушна на ухото.
Снейп:Побързай,без никой да те види!
Щом Драко чу това той не можеше да повярва на ушите си, Снейп му се усмихна леко и продължи по пътя си.Драко го настигна прегърна ръководителя на слидерин и се затича по стълбите към стаята на Кайра.
Снейп погледна Драко,който тичаше с качулката на глава по стълбите и се запъти към кабинета по отвари.(Глава 12 вече е тук. Гласувайте, коментирайте и може да ме последвате, ако искате. Ако коментирате аз може да ви пиша, за да се запознаем, не е задължително да ми отговаряте.
Извинявам се, ако имам допуснати грешки.
Думи:705
💛🧡❤️💚💙💜🖤)
YOU ARE READING
Прокълнатата племенница на Снейп
Fantasy/ Завършена/ Прокълнатата племенница на Снейп е разказ за Кайра Перес. Изгубила родителите си от велик смъртожаден магьосник-лорд Волдемор. Като бебе тя била прокълната от вещица изгубила живота си когато нашата героиня е била на три години. Чети и...