Глава 10

275 15 4
                                    

Глава 10

Кайра слезе в голямата зала и там нямаше никой, огънят беше изгаснал и в голямата слидеринска стая цареше мрак и студ .Тя едвам успя да достигне огището, докосна едно дърво,което лежеше в пепелта и то избухна в пламъци,след това стана на пепел и в стаята отново настъпи мрак.

Кайра се зае да търси дърва,за да запали огън.Ето че намери голяма купчина с дърва и пръчки, зад една завеса.Взе достатъчно материали и този път се опита,да не предизвика още пепел.Леко щракна с пръсти и от ръката и изкочиха няколко изкри,които предизвикаха доста бърдо буен огън.Кайра седна на мястото на Драко и е онесе в сън.

Драко се събуди доста рано (около 6 часа )приготви се за часове,въпреки че днес часовете им бяха от 9.Реши да остави учебниците и да излезе,за да наблюдава изгрева.В общата стая видя Кайря, която беше заспала.

Реши да я събуди.Още щом я доближи тя стана рязко, Драко се стресна и засмя.Слидеринецът предложи на Кайра да гледат изгрева и тя прие.Двамата излязоха и Кайра побърза да разкаже съня си на новия си най-добър приятел.Драко беше поласкан,когато тя му каза,че й е най-близък тук.Те наблюдаваха изгрева и се прибраха.

Кайра беше умислена,защото Драко изрично и забрани да ходи в забранената гора,а на нея много и се искаше.

Петък слетобед.
Седмицата мина спокойно.Снейп отмени наказанието на Драко в неделя, при условие,че ще помага на Кайра с материала.За Драко тава не беше проблем,защото на него му беше изключително приятно да прекарва време с нея.
Драко и Кайра отново се разхождаха и си говореха.

Драко:Утре ще помагам на Хагрид до 10ч. после мога да те изведа в града.

Кайра прие и много се вълнуваше,защото досега не беше излизала извън територията на училището.

Събота.Драко беше излязал рано и беше при Хагрид,а Кайра спеше.По едно време тя се събуди, изпита огромното желание да намери вратата от съня си. И тази вечер сънува същия сън.Облече дълга до земята зелена рокля, с която приличаше на принцеса и тръгна посока гората.

Беше взела пръчката си и единственото нещо с което знаеше,че ако се изгуби ще я намерят-пръстен.Този пръстен и беше даден от Снейп, за да я следи.Обаче тя сложи пръстена в малката торба,която беше взела със себе си.Така нямаше да я намерят (пръстена работи само,когато е на ръката й).Кайра тръгна през двора.Беше сама и за нейно щастие не привличаше внимание.Мина през двора и покрай всички ученици.Мина покрай къщурката на Хагрид.Всичко вървеше добре. Тя не искаше да бяга,желаеше само да разбере повече за забранената гора.Тъкмо когато наблизаше в гората чу глас.Познат глас.На момче. Омче от Слидерин?Това беше Драко,обаче Кайра не се обърна а побягна към гората Драко отначало не можа да я спре,тя беше навлязла много навътре в гората и тогава драго изкрещя:

Драко: вцепени се

Обаче това заклинание не повлия на Кайра по очаквания от Драко начин.Той очакваще да падне на земята почти вкаменена,но тя само се спъна,като че ли заклинанието беше,като неочаквана подсечка.След това силно я заболя главата.Тя чуваше неуписуем писък, Драко наблюдаваше,как тя е седнала на земята,стискаща очите и притискаща ръце съм ушите и изведнъж шума в ушите и спря, вече беше късно да бяга,защото Драко щеше да я хване.

Те се прибраха в училището,а през това време Драко се караше на Кайра. Обаче сридеринката вече плануваше следващия си опит за навлизане в гората и знаеше кой не веднъж е стъпвал там-Хари Потър.

(Ето я и глава 10.Извинявам се, ако има допуснати грешки. Моля изразете мнение в коментарите.
Имам един въпрос,ще е проблем ли ако качвам 1 път седмично, по-подробни глави или пък да качвам между петък и неделя, понеже дези дни не са ми много удобни.Тази година имам матури, затова ми е по-трудно.
Ако ви харесва историята, може да ме последвате. 💛🧡❤️💚💙💜
Думи:648)

Прокълнатата племенница на СнейпWhere stories live. Discover now