Глава 14

214 20 2
                                    

Глава 14

Навън вече се беше смръкнало и луната беше изгряла,отразяваше се в езерото и се получаваше доста романтична обстановка.Драко обясняваше на Кайра какво ще правят през тези две седмици.

Драко:След като всички учители тръгнат,аз ще ти покажа, че в гората няма нищо,а после ще заминем за имението  ми за 2 седмици и ще те уча на някой други неща.
Кайра:Къде е имението на родителите ти.
Драко:Моето имение! Извън градът е.
Драко държеше всички да знаят кой е и трябваше да знаят на какво е способен.Той искаше всички да му се подчиняват.
Кайра:А къде са родителите ти?
Драко:Това не е от значение !
Изведнъж в далечината се чу вой на върколак и Драко се погрижи бързо да прибере Кайра на сигурно в Хогуордс.

Драко изпрати Кайра до стаята й и се изниза бързо от отделението на момичетата.Отправи се към общата стая със зелени пердета и седна на мястото до което никой не смееше да припари,е ,освен Кайра.
Драко наблюдаваше буйния огън и си мислеше:
Драко: Волдемор иска Кайра.Да му я предам ли или да я спася от този тежък път на убийства и тормоз.
Изведнъж неусетно Драко заспа.

Към 2 часа през нощта Кайра се събуди от ужасяващ кошмар със Снийп и отдавна починалите й родители.Кайра бързо си наметна черен шал и се отправи тичайки към двора на училището.Мина като ураган покрай Драко.Той се събуди,но от нея видя само изчезващата в тъмнината черна нощтница.Кайра беше като призрак.Дори и духовете бродници се стахуваха от нея някой път.Драко веднага скочи и тръгна след тъмнокосото момиче.

Кайра вече беше стигнала двора на училището и с пърза крачка съпа на тревата.За миг я побиха тръпки,та тя беше боса и  при допира на студената трева тя спря.Не беше осъзнала колко бързо бе стигнала до двора на училището.Направи плахо следващата крачка и се остави на усещането за студепа трева.Отдавна не бе ходила боса,както преди правеше в гората,когата родителите и още бяха живи.

Изведнъж тя усети нечия ръка на рамото си.Кайра не помръдна докато не изкрещя:
Кайра:Вцепени се!
След като човека докоснал Кайра се вцепени тя се обърна яростно.Тъкмо се беше пренесла отново в миналото и този човек я прекъсна.Какво да види,това беше Филч.
Кайра:Кой си ти и как се осмеляваш да ме безпокойш.
Очите и бяча станали черни,невинното и лице вече го нямаше.Злоба,а не доброта контролираше Кайра.
Кайра:отговори преди да съм решила да се оттърва от теб
Филч:Аз.....Аз
Кайра:Говори
В този момент Драко се появи.
Драко:Кайра!Дастатъчно!

Драко каза някакво заклинание и Филч вече не беше жива статуя.
Кайра не погледна Драко и за секунда,а само измрънка нещо,след което Филч нямаше да помни нищо.Той просто избяга към мрачния си кабинет.

Кайра пък от своя страна се запъти към дървото,което подпали първата си нощ в Хогуордс.Седна на тревата и се отпусна.Драко не знаеше как да реагира.Изведнъж момичето прие предишния си облик и заплака.Синеокото момче бързо седна до нея и я прегърна.Както Кайра плачеше така и небето заплака в синхрон с нея.

Кайра:Драко,аз не исках....не бях на себе си.

Драко просто прегърна момичето в черно още по-силно.Тя се успокой, а с нея и небето.Кайра заспа, а четвъртокурсника Драко Малфой каза заклинание за левитация и се запъти към отделението на момичетата.В коридора Драко се сблъска със Снейп.
Снейп:приспал ли си я?!
Драко побърза да обясни всичко с най-малки позробности на ръководителя си.
Снейп:радвам се,че Кайра има приятел като теб.Ела след като оставиш Кайра в леглото й,за да не стой така във въздуха.
Драко:Добре.
След като Драко остави Кайра в леглото й той се отправи към Снейп.
Спейп попита Драко какво смятат да правят с Кайра през тези 2 седмици,а русокосото момче му обясни всичко.След това младия Малфой се прибра в стаята си и си легна.

(Прочетете докрай моля.

Здравейте, извинявам се за закъснението и за евентуалните пропуснати грешки.
Малко кратка глава, но така се получи. Гласувайте, споделяйте, коментирайте и може да ме последвате. Тази година имам матура и затова качвам късно или със закъснение.💛🧡❤️💚💜💙
Думи:674 )

Прокълнатата племенница на СнейпWhere stories live. Discover now