Глава 27
Четвъртокурсницитее пристигнаха в Лондон,настаниха се в малкото хотелче и естествено Хари и Рон както Краб и Гойл гръмнаха крушките в стаите си. Хари знаеше какво представлява електричество,но все пак му беше изключително забавно да включва и изключва лампата.При семейство Дърсли той бе строго наблюдаван да няма и капка забавление за него. Дъдли обаче обожаваше да изгаря малката крушцица на Хари още когато спеше в килерчето под мазето.
Професор Аурора Синистра уведоми учениците,че на другия ден ще стават рано,за да могат да посетят зоологическата градина и най-често посещаваните места от мъгълите.Всички ученици на Хогуордс си легнаха,на другата сутрин станаха,закусиха набързо и се отправиха към голямата зоологическа градина.
Цялата седмица мина изключително бързо,Кайра и Панси си станаха изключително близки,Хари и Рон сложиха подаръка от Фред и Джордж в леглото на Невил и естествено настана суматоха в стаята на грифиндорците,но не заради момчето с кръглото лице,а заради това,че по-големите братя близнаци на Рон баха заръчали на Невил да направи същото с леглата на Хари и Рон.Трима от четилемата грифиндорци в стаята изпитваха ужасен дискомфорт цялата нощ.Имаше още няколно случки,но те не се сравняваха с разочарованите лица на Краб,Гойл,Панси,Шеймъс и още ученици,когато разбраха,че в зоологическата градина няма Хипогрифи,редки видове дракони и други магични същества.Третата нощ Блейз и Драко решиха да разучат телефона в стаята им.По погрешка звъннаха на рецепцията три послидователни пъти.Естествено след третия път им прекъснаха телефонната връзка към рецепцията,след това слидеринците набраха случаен номер и мъж на около 45 години с дрезгав глас ги заплаши.След този разговор момчетата се стреснаха и не доближиха телефона през целия си останал престой в хотела нито един път.
Момичетата често си правеха дълги вани с мехурчета. Момчетата наблюдваха как мивката прелила, защото я бяха запушили.
Кайра и Драко се събираха главно в стаята на Кайра и гледаха звездите от голямата стая на момичето. Другите момичета нямаха против, тъй като с Драко идваше и Блейз Забини. Той май започваше да изпитва чувства към Панси. Другите Хогуордски момичета бяха от Хъффалпаф и Рейвънклоу. Те чето излизаха и се събираха във стаите на другите хъффалпафци и рейвънклоуци.
YOU ARE READING
Прокълнатата племенница на Снейп
Fantasy/ Завършена/ Прокълнатата племенница на Снейп е разказ за Кайра Перес. Изгубила родителите си от велик смъртожаден магьосник-лорд Волдемор. Като бебе тя била прокълната от вещица изгубила живота си когато нашата героиня е била на три години. Чети и...