Глава 3

430 43 7
                                    

Глава 3
На другата сутрин Хари беше доста нервен, защото беше разбрал за новото гадже на Джини. Той се чудеше дали и той има право да бъде с момиче. Потър не беше сигурен, дали изпитва нещо към Джини. Дори и самия Хари не знаеше, защо се дразнеше щом я видеше с момче.

Хърмаяни:Днес ще бъде един чудесен ден.

Рон: Днес имаме два часа със Снейп.

Хърмаяни: Чух, че  бил в повече от добро настроение, чух дори, че се е усмихвал.

Хари:Сигурно са се шегували с теб.

В този момент Снейп влезе в голямата зала, където закусваха всички ученици. Беше усмихнат и на висок глас каза ,,Добро Утро на всички,,

Щом Хари и Рон видяха и чуха това от професора си по отвари щяха да получат удар.
След закуска тримата грифиндорци се отправиха към часовете си.Всичко вървеше прекрасно докато не дойде време за последните им два часа, часовете по отвари.

Хърмаяни:Момчета нали ви казах, че Снейп е бил в добро настроение

Рон:Дааа...

Хърмаяни: Е, след обяд той е започнал да се държи ужасно, вземал точки на почти всички ученици, които е видял, взел е 20 точки от Слидерин.

Хари: Нещата не вървят на добре.
Снейп влезе в стаята и започна да задава въпроси относно материала.

Снейп:Грейнджър, кажи ми какво правихме предният път и ми изброй съставките за смаляваща отвара

Хърмаяни знаеше отговора,но ръководителя на Слидерен я погледна остро и тя загуби ума и дума.

Часовете минаха бавно и мъчително, но щом Снейп ги пусна те бяха повече от щастливи, че всичко това е свършило. На вечеря Хари, Рон и Хърмаяни си говореха за куидича.

Щом Дъмбълдор стана, за да ни пожелае приятно хранене и да обобщава други работи, както винаги. Главният вход към залата, в която се хранехма се отвори рязко и Хагрид влезе тичайки, в ръцете си държеше босо момиче с тъмно кафява коса, която покриваше лицето ѝ и никой не можа да види как изглежда, беше с черна дълга в краищата изпокъсана рокля.

Прокълнатата племенница на СнейпWhere stories live. Discover now