Глава 7

289 22 2
                                    

Глава 7

Панси: Защо се дъриж добре с новата? Чух, че е била вещица и че е племенница на Снейп.
Драко: Панси, сигурен съм, че Кайра е напълно нормална и да,тя е негова племенница.
Панси:Затова е сама в стая, не знаех, че си се запознал с новата, обикновенно ти тормозиш новодошлите. Какво ти става?
Драко: В един клас съм с нея!С другите си се държа както обикновенно.
Панси: С теб не сме в един клас, но ти се държиш по-добре с  мен,отколкото с другиде.

Краб и Гойл стояха и наблюдавака разговора.

След това всички си легнаха.

Понеделник сутрин.
Кайра много се вълнуваше, защото днес и беше първият ден, в който щеше да се качи на метла.Всичко минаваше прекрасно и ето най-накрая дойде времето когато тя щеше да се качи на метла.

Професор Снейп вече и беше взел нимбус 2002. Обаче имаше един проблем...тя не знаеше къде трябва да отиде за първия си чяс по летене.

За нейно голямо щастие тя срещна Краб и Гойл, които чакаха Драко.
Кайра попита момчетата накъде е часът им по летене,но те отначало не можаха да разберат какво ги пита новата ученичка и само се спогледаха,но така й не и отговориха. Кайра стоя  пред тях, вече изнервена ,почти 3 минути и се чудеше накъде да тръгне.Тогава се появи русокосият  слидеринец  Драко Малфой.Той погледна вече почервенялата от яд сравнително по-ниска от него Кайра и погледна обърканите си приятели.

Кайра веднага побърза да попита къде е часът им по летене и Драко се отправи посока двора,тя започна да го следва.Щом видя още 10 ученици от нейния клас се успокои,че не е закъсняла.

Племеницата на Снейп вървеше до Драко.Щом Хари видя това се ядоса,защото знаеше,че слидеринецът е намислил нещо.Тъмнокосото момиче облечено със слидеринска мантия хукна при Хърмаяни, и започна да я разпитва дали е труден предмета.

Учителката дойде при
учениците,свирна със свирката си и каза на висок глас:
Учителката:Потър,при новата.Учиш я на най-първите неща.След това ще се смениш с търсача на слидерин.
Всички, без господин Потър и госпожица Перес, след мен.

Хари:Летяла ли си преди?
Кайра: Никога.
Хари: Застани тук и кажи ГОРЕ.
Кайра го погледна учудено, но изпълни възложената от Потър задача.
Кайра: ГОРЕ!.... ГОРЕ!.... Нищо не става!
Хари: Пробвай с малко повече желание.
Кайра:Горе.
И ето,че новия нимбус 2002 се озова в ръката на момичето с елфски уши.
Хари:Та,сега я постави между краката си и леко се отблъсни от земята.

Кайра се отблъсна леко, но литна на около 2 метра от земята и се уплаши много.Хари се качи на неговата метла и се отблъсна от земята.Щом го направи Драко профуча покрай тях с бясна скорост.
Драко: Потър, изчезвай,мой ред е

Хари извъртя очи и си тръгна.

Драко:Сега да видим как се справяш.

Урокът вървеше добре,докато Кайра не се сгромоли от близо 5 метра право на земята.Учителката веднага клекна до просналото се на земята момиче и я попита дали е добре.Но за учудване на всички, зеленоокото момиче се изправи от земятя и сякаш неосъзнаваща,че е паднала от 5 метра, изправи се и  се изтупа, качи се на метлата и отново беше във въздуха.

Учителката и учениците  наблюдаваха неразбиращо,как Кайра се отърва и без драскотина.Всички без тримата грифиндорци, които знаеха за проклятието, на момичето с елфски уши, макар и самото то да не знаеше за собственото си проклятие.

Драко пък разбра,че момичето е различно и реши да разбере всичко свързано с нея.

(Глава 7 вече е тук. Ако имате въпроси пишете тук в коментарите или на лично. Моля, ако харесвате историята да натискате звездичката, защото така ми показвате, че ви харесва и ме мотивирате да пиша още глави и истории❤️❤️❤️
Думи:621)

Прокълнатата племенница на СнейпWhere stories live. Discover now