Глава 13

237 21 6
                                    

Глава 13

Драко стигна до етажа с многото стаи.Сега как щеше да разбере коя е стаята на Кайра.Добре че на етажа нямаше никого,Драко започна да открехва всяка една врата,по това време всички бяха на двора,затова вероятността да го хванат бе по-малка.Зад първата врата,беше стаята на Панси,изключително тъмна и неприветлива стая.

Драко бързо затвори вратата и отвори тази,която му привлече вниманието.Вратата беше по-различна от останалите в единия край дървения вход беше обгорял,а от другата бяха цъфнали различни цветя.Драко леко открехна вратата и видя едно единствено легло,явно това беше стаята на Кайра.

Тя търсеше нещо в щкофовете и се ядосваше,че не го намира.Драко стоеше подпрян на рамката на вратата и наблюдаваше изнервената Кайра.Прибранатя стая на Кайра вече придобиваше доста разхвърлян вид.

Драко:Кокво търсиш?
Кайра:Драко,изплаши ме.....търся....пръчката си,когато не я използвам често и я губя.
Драко:Закъсня за закуска и ти нося храна.
Кайра благодари на Драко и седна на леглото,където закуси, след това Драко помогна на Кайра да намери пръчката си и прибраха стаята й.
Кайра:Как стигна до тук мислех, че е забранино.
Драко: имам си мой начини.....Днес трябва да учим,ако искаш можем тук.Отивам да си взема пръчката и учебниците.
Щом Драко се върна, те учиха до обяд след това Драко каза:
Драко:имам малко работа,а след това тренировка,ако искаш може да дойдеш да гледаш.
Кайра:добре,ще се видим тогава.
Драко излезе и се отправи към стаята си, взе пръчката си,многоликовата отвара и серумът на истината.
Слидеринеца беше в коридора,когато покрай него мина Джини Уизли.Той бързо дръпна един косъм от главата и и го пусна в многоликовата отвара,след това я изпи и се погрижи за Джини Уизли, взе тве чаши със сок и отиде при Рон.Сега Хари беше на тренировка,а Хърмаяни беше в беблиотеката.
Драко(Джини):Рон,какво става с Кайра?Струва ми се.....страна.
Рон обясни на Драко(Джини) всичко за Кайра и за семейството и и затова,как се стахува някой да не разбере,за да я помислят за вещица.
Драко се прибра в стаята си.Рон не помнеше нищо от случилото се,а Драко отново беше с русо-бяла коса.
Слидеринеца се отправи към игрището по куидич.На една от скамейките Драко забеляза Кайра която гледаше с интерес.Тренировката свърши и Кайра побягна към Хогуордс.Драко не я последва,прибра се в стаята си,изкъпа се и се преоблече за вечеря.
През това време.
Кайра намери Хари и го попита:
Кайра:Хари,знам,че доста пъти си ходел до забранената гора.Би ли ми разказал всичко.
Хари разказа на Кайра за забранената гора и точно в този момент зад Кайра се появи Малфой.Хари просто извъртя очи и остави Драко и Кайра сами.
Драко:Кайра,имаш ли ми доверие.
Кайра:Аз....аз ......да
Драко:имаш ли тайни от мен.
Кайра:не
Драко:лъжеш ме
Кайра:мооже би една.
Драко:и защо я криеш от мен.
Кайра:може би,за да не ме помислиш за луда,а и чичо Снейп не ми дава да я споделям.
Драко:Кайра,знам тайната ти и аз винаги ще остана твой приятел,но първо ми кажи едно.
Кайра: Какво
Дроко:За какво говореше с Потър
Кайра:За забранената гора.
Драко:Ако ти покажа,че няма тунел в гората,ще престанеш ли да ходиш там.
Кайра:Да!
Драко:Учителите тръгват в сряда,след като тръгнат за Франция ще отидем в гората.Сега на вечеря.
На голямата маса на Слидерин Кайра зае обичайното си място до младия Малфой.Те си говореха и се смееха.
Драко:През тези 2 седмици Снейп ми каза да се грижа за теб.
Кайра се зясмя и продължи да се храни.
На масата на Грифиндор си провеждаше не чак толкова забавен разговор.
Рон: Хари,няма да може да останем у нас за ваканцията,брат ми си е счупил ръката и родителите ми ще ходят да го видят.
Хърмаяни:ще прекараме повече време тук и ще се подготвим за изпитите.
Рон:Хари,днес Джини беше ли на тренировка.
Хари:да,защо?
Рон:мисля че днес говорих с нея за нещо тайно и важно,но май съм сгрешил.
Хърмаяни:Хари,днес открих малко информация за пръстен,способен да победи ти-знаеш-кой,не открих нищо повече,може да не е вярно.
Хари:ще го открием и ще го използваме срещу него.
Всички се навечеряха, Драко и Кайра се измъкнаха от училището си се отправиха към езерото.

(Здравейте, това беше глава 13.Извинявам се, ако е била скучна или има грешки. Изразете мнението си в коментарите или на лично. (който коментира му пиша на лч и се запознавам с него, не е задължително да ми отговаря) Последвайте ме, ако ви харесва работата ми.
Имам един въпрос. В кой дом бихте попаднали? 💛🧡❤️💚💙💜🖤
Искам само да добавя, че Слидерин не е дом само на лоши магьосници. В книгите и филмите са представени в тази светлина. Там са амбициозните и устремените магьосници💚🖤💚🖤
Думи:797)

Прокълнатата племенница на СнейпWhere stories live. Discover now