Глава 19

201 15 10
                                    

Глава 19

Щом Хърмаяни чу това повтори думите си,но този път шепнейки.Тримата грифиндорци се бяха наметнали с мантията невидимка,която Хари извади от някъде и се запътиха към последния рафт.Така четвъртокурсниците прелистваха бързо книгите в голамата библиотека два часа,докато не влязоха двамята слидеринци.Рон се стресна при рязкото влизане на Драко и смехът на Кайра и изпусна книгата,която беше в ръцете им.Слез тупването на книгата на земята Драко си извади пръчката,а Кайра беше готова да изрече някое заклинание.Мина извесно време и никой не чу нищо.

Драко:тук няма никой.Сигурно накоя омагьосана книга е изпаднала от рафта,редовно го правят.Ще пратя някой да я прибере по-късно
Кайра:аз ще го направя.
Драко:стой тук,аз ще я прибера.
Щом чуха това тримата грифиндорци се паникьосаха и бързо си наметнаха мантията невидимка.Драко бързо стигна до мястото от което се чу падането на книгата.Щом се наведе да я вдигне той видя крайчето на нечия обувка.Веднага се сети кой е най-извесния притежател на мантията невидимка от неговия клас.Малко хора знаеха за мантията на Потър,а Драко лично вида преди наколко години Потър с нея.Не направи нищо,зощото не искаше да притеснява Кайра с различни от него самия мисли.Тези дни той смяташе да и каже за чувствата си към нея,единствения проблем беше,че не знаеше кака да го направи.
Драко прибра книгата и  се запъти към Кайра,оставяйки Потър да се разхожда невидим из дома му.Той знаеше,че те ще претърсят стаята на родителите му.Драко се сети,че майка му си записваше важните неща в един стар тефтер,точно преди да го изгори и да се оттърве от ненужната информация тя го бе изгубила някъде в стаята си и така и не го намери.
Кайра:защо се забави?
Драко:прелистих падналата книга набързо.
Драко и Кайра се упражняваха цял ден,забавляваха се и се разхождаха.Слидеринеца беше пратил хора в да претърсят имението и да хърлят Потър в подземията.
--няколко часа по-късно—
Кайра:Драко,ще се разходя до селцето
Драко:искаш ли да пратя някого с теб,аз нама да мога да дойда.
Кайра:не,няма проблем.
Кайра вече беше в един магазин в селцето,когато Драко се подиграваше на Хари,Рон и Хърмаяни.
Драко:еее,баща ми ще разбере,че сте били тук и най-накрая ще се оттърва от теб ,Потър.
Хърмаяни:какво ще кажеш,когато баща ти те попита кой още е бил в имението,как ще обясниш за Кайра.Ти знаеш кой ,търси нея.
Драко се ядоса и излезе от влажните и тъмни подземия.
-междувременно в магазина-
Възрастна продавачка:здравей, момичето ми,тази чанта пред теб е нова и е много хубава.
Продавачката беше дребна жена с много бръчки по лицето си и малки устни,побелели коси и дрипави дрехи,но със златни някити.
Кайра:да,наистина е красива.
Възрастна продавачка:нова ли си тук,не съм те виждала преди.
Кайра:на гости съм на един приятел,сина на семейство Малфой,живеят малко по-нагоре.
Възрастна продавачка:Не ми приличаш на една от тях,мило момиче,пази се,те са лоши хора.
Кайра не обърна внимание на възрастната жена,но побърза да се прибере.
Влезе от главния вход и видя Драко унил.Затича се към него,като малко дете и го прегърна.
Кайра:защо си унил.
Драко:нама значение.
Кайра:хайде да помогнем на госпожа Гавин за вечерята,днес искам да вечеряме заедно.
Днако погледна Кайра остро,но тя му отвърна с поглед молещ одобрение.Той и позволи и тя го прегърна още по-силно.Двамата се затичаха смеейки се към кухнята и влязоха вътре.И двамата започнаха да белат картофи.Госпожа Гавин беше потресена от гледката пред нея,но бързо я прие.

Прочети докрай
(глава 19.Съжелявам за забавянето и за грешките, написах главата набързо. Нямам никакви идеи за продължение на книгата. Сещам се за край, но това ще означава най-много още 2 глави. Пишете ми на лично или в коментарите, дали има смисъл да продължавам и ако имате идеи за развитие на историята. Тази глава беше кратка, съжалявам.💛🧡❤️💚💜💙
Думи : 650)

Прокълнатата племенница на СнейпWhere stories live. Discover now