Глава 2

503 25 0
                                    

Глава 2

Хари,Рон и Хърмаяни бяха в голямата зала и закусваха, когато чуха Невил да вика на Хари.

Невил: Хари, Хари прочете ли новия брой на пророчески вести?

Хари: Не, какво е станало?

Невил: Няколко диментора случайно са хванали Волдемор... и са му приложили целувката ....

.....Настъпи мълчание.......

Невил:  Най-накрая, и то съвсем случайно Волдемор е победен?

Вече Невил не се боеше да изрече името му.В този момент през един отворен прозорец влезе фениксът на професор Дъмбълдор,подаде на Хари едно писмо и веднага излетя обратно през същия прозорец.Невил излезе от голямата зала много щастлив.

Хари: Това беше фениксът на професор Дъмбълдор.

Хърмаяни : Щом Дъмбълдор е изпратил феникса си, а не сова, значи е нещо много важно!

Рон:Хайде, какво чакаш отвори го!
Хари отвори писмото и го зачете наум.
Хърмаяни и Рон чака той да промълви поне една дума.

Хари:В четири Дъмбълдор ще ни очаква в кабинета си.

Хърмаяни : Хайде имаме час при професор Трелони.

Денят мина неусетно бързо.В четири те бяха в кабинета на Дъмбълдор.
Дъмбълдор:вероятно вече сте чули за слуховете за смърта на....
Хари:да- прекъсна го Хари
Дъмбълдор продължи :слуховете не са верни,Волдемор е изчезнал и министерството е решило да се възползва,за да успокои народа.Единственото което знаем е, че търси нещо или някой.
Дъмбълдор прекъсна разказа си за малко, след това продължи.

Дъмбълдор : Хари,този път ти не си този някой,който черният лорд търси....все още не знаем какво или кого търси, но ще разберем и то много скоро. Деца, ще ви помоля да не споменавате на никого за този разговор. Това е от мен -каза професорът и продължи да подписва документи.

Хари, Рон и Хърмаяни излязоха от кабинета и се запътиха към общата стая на Грифиндор.
Там почти не продумаха и дума в общото помещение, мислеха кое ли е така желаното нещо от черния лорд, кое беше това нещо или някой, което е по- важно от смърта на Хари,та Волдемор изгаряше от желание до го убие, както направи и с родителите му.
Стана време за вечеря и тримата грифиндорци се отправиха към голямата зала,пред залата се сблъскаха с Драко, който не пропусне да обиди Хърмаяни,че е мътнород , обаче тя вече беше свикнала с неговите така забавни само за него закачки и просто седнаха на масата на грифиндор и започнаха да се хранят .
По едно време, през един отворен прозорец, влетя черна сова държаща едно писмо. Черната птица подаде писмото на Снейп и излетя обратно през прозореца. Цялата зала гледаше професора по отвари.Толкова черна и мрачна птица никой от присъстащите в залата не бе виждал. Той отвори писмото,но преди да започне да го чете каза на всички, че нямя нищо интересно и започна да чете наум .Когато Снейп прочете писмото го подаде на директора,щом и директора хвърли поглед на писмото го подаде и на другите учители,които зачетоха с голям итерес.Всички ученици си шушукаха до края на вечерта.

(чакам коментари, приемам всякакви 🙂. Ще кача следващата глава между събота и понеделник)

Прокълнатата племенница на СнейпWhere stories live. Discover now