Глава 18
Сутринта към 10.
Някъде близ до имението на семейство Малфой във въздоха.
Хари:Вижте-Хари каза посочвайки пушек идващ от една малка къща-ще попитаме къде е имението
Колкото повече се снижаваха виждаха още повече влизащи и излизащи хора от къщурката,а пред дървената врата имаше табела на която криво беше изписано„гостилницата на мадам Скъбърс„.
Рон:тук ще попитаме за имението на Малфой.
След тези думи зад Рон се чу мъжки глас.
Филип:Знам къде е
Хърмаяни: А ти си?
Филип:Името ми е Филип,работя за тях,на 30 минути с коне е,досегя бях с отвратителния Драко и приятелката му.
Хърмаяни:Ще ни разкажеш ли за имението.
Филип:Защо
Хърмаяни:Искаме да проникнем,виждам че не харесваш Драко,може би ще ни съдействаш.
Филип помисли малко и след това ги покани да влязат с него в гостилницата,седнаха и си поръчаха.
Филип:Къде искате да влезете.
Рон:В библиотеката и може би някоя друга стая.
Филип:днес няма как да стане.Утре ще ви чакам при бръснаря,като си тръгвам ще ви покажа къде се намчира.Наблизо на 10 мин път има изоставена мелница,сбственика почина преди 4 години и нямаше на кого да я остави, ще пренощувате там и утре ще мога да ви вкарам за малко в библиотеката.
Хари:според мен ако попитаме Кайра тя ще ни даде книгата която тэрсим,въобще ако има такава.
Хърмаяни погледна остро Хари и продължи да говори.
Хърмаяни:Защо за малко?Чувала съм,че библиотеката е огромна.
Филип:такава е,но утре Драко и ниското момиче ще учат заедно,което значи,че ще прекарат поне 2 часа в библиотеката.
Хърмаяни кимна леко натъжено,Филип видя това и побърза да довърши изречението си,той започвашее да харесва Хърмаяни,тя също мразеше Драко,колкото той.
Фулип:ако започнете да търсите от края на библиотеката ще успеете,ще седнете на земята и ще пазите тишина,двамата все още учат заклинанията от книгите на първия рафт от библиотеката.
Хърмаяни кимна и всички станаха от масата вече сити,на излизане филип посочи една висока на пръв поглед сграда и каза:
Филип:това е бръснарницата,утре в 8 сутринта тук.
след това изпрати тримата грифиндорци до изоставената мелница и яхна коня си посока имението.
Кайра и Драко прекараха остатъка от деня в библиотаката,не учиха,просто си разказваха истории от живота си.
Драко:гладна ли си?
Кайра:да
Драко: утре наистина ще учим,след това ще се упражняваме и после ще рашим какво да правим след това.Сега на вечеря.
Драко и Кайра вечеряха.Обстановката беше по-романтична от приди.Имаше запалени свещи и букет от кърваво червени рози.
След вечеря Драко и Кайра излязоха в градината,разходиха се и се прибраха в имението.Вечерта Драко спеше спокойно и мислеше за Кайра,а Кайра мислеше за Драко.
В четри чяса сутринта Кайра се събуди.Не беше от кошмар или нещо друго,просто се чувстваше достатъчно отпочинала и вече не й се спеше.Стоя в леглото около половин час,след това стана,изкъпа се и се облече.Часът вече беше 5,тя реши да слезе и да помогне на някого.Щом излезее от стаята и започна да слиза по стълбите на първото стъпало тя видя Жана,Грета,Джулиу и Маргарет с по една груба четка,търкащи големите стълби.
Кайра:Добро утро,имате ли нужда от помощ.
Джулия:Не няма нужда,ако господин Малфой ви види при нас...-Джулия не довърши,защото Кайра беше взеле вече една кофа с вода и една четка.Момичетата търкаха с две ръце плочките на стъпалата.Вече беше към 6:45 и Драко се събуди, оправи се набързо и се отправи към стаята на Кайра,но чу нейния смях от долния етаж.Драко неосъзнато се усмихна широко и се отправи към стълбите.Той видя Кайра на предпоследното стъпало търкаща пода.Зад нея бяха другите четири помощници.Щом Драко видя Кайра да търка пода веднага смъкна усмивката си и погледна остро към четирите прислужнищи.Кайра още не беше видяла Драко и продължаваше до се смее на шегата, която Грета беше казала.Щом всички без Кайра замлъкнаха тя се обърна назад и погледна момичетата,които гледаха виновно към коридора. Тъмнокосото момиче проследи погледа на прислужниците и видя този на Драко.Черния костюм беше толково контростен но бялата му коса и го правеше толкова плашещ, някой път в очите на Кайра.Драко само я вдигна от земята,махна пяната от лицето и косата й и я прати да се облече.Тя само измърмори нещо,но след това цялото имение стана приказно чисто.
Драко изпувтя и последва Кайра карайки й се,че не трабва да помага,даже да говори с прислужниците.Щом Кайра стигна вратата на стаята си тя я затвори рязко пред слидеринеца.
Драко се отправи към всекидневната и седна прид изгасналото огнище.Нямаше и пет минути откакто бе седнал и Бела дойде с кошница в ръка.В кошницата имаше два броя пророчески вести,две писма и един плик с нещо голамо вътре.Драко взе всичко и остави на една страна вестникът и плика.Отвори едното писмо,което беше адресирано до него.В писмото с почерка на Снейп пишеше,че Кайра ще има рожден ден след 2 дни и праща своя подарък.Другото писмо беше адресирано до Кайра,но любопиството на Драко надделя и той прочете писмото.Второто писмо пак беше от Снейп,но там той описваше какво прави и че е добре.Слидеринеца прибра всичко освен двата вестника и писмото за Кайра.След още 10 минути,които преминаха в мисли,той какво да й подари,Кайра слезе отново с усмивка до уши.----някъде пред бръснарницата----
Хърмаяни:Филип ще е тук всеки момент.
Тъкмо когото го каза някой я потупа по рамото.
Филип:тръгваме ли?
Филип се качи на коня си,а грифиндорците на метлите си.И ето,че стигнаха пред имението.
Рон:еха!не мислех,че е толкова голямо.
Филип:мога да ви вкарам тайно във всекидневната,но библиотеката е на втория етаж.
Хари:ние ще се оправим,вкарай ни вътре.
Филип:ще ви вкарам през входа на прислугата към кухнята.
Щом влязоха в кухната Филип,чу гласа на Драко.
Филип:те са будни!Очаквах,че пак ще спят до 10:30.Тогава ще влезем през главния вход и ще имате много по-малко време да претърсите на този лигльо библиотеката.
Ето че грифиндорците вече бяха в библиотеката.
Хърмаяни:тук.....тук..... е стахотно....!
Хари:по-тихо,не стига,че сме в чужд дом и сега говориш високо.(Мразя тзи част, когато нямам муза. Извинявам се за закъснението и за грешките. Коментирайте, по следвайте ме, гласувайте, за да знам дали да продължавам. 💛🧡❤️💚💙💜🖤Напишете в коментарите, коя ви е любимата книга от поредицата Хари Потър.
Думи: 1050)
YOU ARE READING
Прокълнатата племенница на Снейп
Fantasy/ Завършена/ Прокълнатата племенница на Снейп е разказ за Кайра Перес. Изгубила родителите си от велик смъртожаден магьосник-лорд Волдемор. Като бебе тя била прокълната от вещица изгубила живота си когато нашата героиня е била на три години. Чети и...