Глава 20
След като приготвиха вечеря всички седнаха да ядат. Кайра умоляваше Драко да вечерят всички заедно ,но той не склони.
Драко: Утре искаш ли да отидем до близкото езеро, на около час и половина от тук е.
Кайра: да
Кайра: Драко, днес на пазара една жена каза…….., забрави, тя май беше луда.
Драко: ще кажа на Филип да подготви каляската за девет и половина и Бела ще дойде с нас.
Кайра: както прецениш.
Щом се навечеряха те се отправиха към стаите си.От дъното на коридора,зад една дървена врата се чу познатия глас на Хърмаяни.
Кайра:Драко?! Чу ли това ?
Драко:кое?
Кайра:какво има зад вратата в края на коридора?
Драко: Ам…..килер.
Драко излъга успешно Кайра.
Междувременно в подземията
Хърмаяни: Роналд Уизли, не може постоянно да мислиш за храна,тук аз и Хари търсим как да избягаме, а ти…..
Рон: Хърмаяни, не може да не си гладна и ти.
Хари: Тихо, чувам някой….
В това време влезе Филип.
Филип: Драко каза, че утре той и приятелката му ще пътуват за езерото, то е на час и половина от тук, ще имате цял ден тук, но след това ще трябва да изчезвате ,къде са ви пръчките може да използвате Някоя магия,за да избягате утре?
Хари:в дървения сандък ето там
Хари посочи към ъгъла на една от стените. Филип се запъти с бърза крачка и отвори кутията, подаде пръчките и чантите на грифиндорците и се запъти към изхода на подземията, защото чу така противния за него глас на Драко.
Драко: след 10 минути искам превоз към селцето.
Филип не попита защо, само повика един от кочияшите и десет минути по-късно Драко се качваше в превоза си.
Така слидеринеца прекара цялата прохладна пролетна вечер в търсене на идеалния подарък за утрешния рожден ден на Кайра. Той беше видял какъв е подаръка на Снейп. Тъкмо преди изгрев слънце Драко беше легнал и заспал в удобното си легло. Беше избрал перфектния подарък.
Няколко часа по-късно беше събуден от Бела, която му напомни, за рождения ден на Кайра. Кайра и Драко закусиха и момчето с очи на мъгла забеляза, че тъмнокосата му приятелка явно беше забравила за рождения си ден.
След закуска се оправиха и потеглиха. Бяха си взели много храна и одеяла, с които щяха да си направят пикник.
Драко: какъв ден е днес ?
Кайра:мисля,че е четвъртък,защо?
Драко подаде на Кайра първо подаръка от Снейп, заедно с картичката с пожеланието му и чакаше да се осети. Кайра погледна въпросително Драко и зачете писмото. С всеки изминал ред на лицето и се изписваше по-голяма и по-голяма усмивка на лицето й.
Драко: а сега моя.
Драко подаде една калпаво подвързана с мъгълска опаковъчна хартия кутиика и зачака реакцията на Кайра.
Драко: знам, че не успях да я опаковам, но се надявам да ти хареса.
Кайра: Драко, нямаше нужда.
Кайра отвори кутийката и от нея се показа красив пръстен с малко стъклено кълбо в него.
YOU ARE READING
Прокълнатата племенница на Снейп
Fantasy/ Завършена/ Прокълнатата племенница на Снейп е разказ за Кайра Перес. Изгубила родителите си от велик смъртожаден магьосник-лорд Волдемор. Като бебе тя била прокълната от вещица изгубила живота си когато нашата героиня е била на три години. Чети и...