Глава 17

241 25 15
                                    

Глава 17

След закуска Кайра прати писмото на Хари с личната си сова,а след това със совата на Драко прати писмо и на най-близкия й човек-Снейп.
Драко:Сега какво ще правим?Да те развета в имението или из селцето.
Кайра:Из селцето.
Драко:Щом казваш.Бела!
Бела изтича бързо при Драко и го попита какво ще желае.
Драко:Пригответе каретата.
Бела:В момента кучияшите са в града и няма да пристигнат навреме.Мога да повикам Филип.
Драко:Добре,след 10 минути да е готов.
Бела изтича посока двора.Там имаше една барака,където живееше Филип.
Кайра:Хората тук мъгали ли са?
Драко:Не,но не са добри магьосници,повечето са били изхвърляни от училищата си по различни причини и са дошли тук,за да започнат нов живот.
Кайра и Драко се запътиха към главната порта и отпред в градината ги очакваше каляска с два коня.Филип не каза нищо,което подразни Драко.Слидеринеца беше свикнал да му отварят вратата и да се държът с Фнего с нужното уважение,но Филип не го правеше.През цялото време Драко мърмореше в каретата.
Кайра:Драко,какво става?
Драко:Този......Филип,исками се да го изхвърля,но майка ми много държи на него и няма как да го направя.
Кайра:Колко е голам той?
Драко:На около 16.
Изведнъж Кайра се стресна когато каретата спря рязко.
Драко:С него отдавна не се харесваме,това сега го направи нарочo
Кайра:Добре,стига!Сега накъде отиваме?
Драко:Филип,след един час тук.Ами първо може да вземем мастило пергамент и перо.
Кайра:Добре.
В това селце хората бяха облечени по....старомодно.Вярно в света на магьосниците беше „по-изостанал" от този на мъгълите,но тук,тук беше още по „старо".

-През това време в Хогуордс-

Гледната точка на Хари.

Все още не знаехме какво ще правим.Току що влязохме с Рон и Хърмаяни в голямата зала за да обядваме.
Днес тримата ядофме пиле.
Рон:Хари виж,това не е ли совата на Кайра?
Хърмаяни:Тя е,най-вероятно Кайра е пратила писмо,щом идва по това време,значи черната птица е летяла много бързо.
Хари грабна писмото и зачете бързо.
Хари:Пише,че са пристигнали рано сутринта,закуси ли са,Драко я е запознал с помощниците му и сега са в селцето до имението на семейство Малфой.
Хърмаяни:Хари,може да има информация за пръстена в голямата библиотека в имението на Драко.
Рон:Хах,според теб когато помолим Драко да претърсим домът му той ще ни позволи,така ли?
Хари:И двамата сте прави,досега Волдемор живееше в имението на Малфой,но няма как да проникнем,до колкото съм чувал имението е голамо и ще ни трябва помощник,за да претърсим бързо всичко.
Рон:Доби?
Хърмаяни,Хари:да!
Хари:Ще тръгнем след 2 часа,Филч няма да разбера,че ни няма,пригответе си най-важното.
Рон:И как ще стигнем до там,при положение,че не знаем къде е домът на русокоското.
Хърмаяни:Аз ще се погрижа за карта,как ще стигнем до там?
Хари:С метли
Хърмаяни:Хари.....стига.....!
Рон:Понеже Хърмаяни я е стах да управлява метла,като бебе,ще се вози при един от нас.
Хърмаяни:Роналд Луизли,голам си гадняр,ще се возя при Хари.
Хари:Зад къщурката на Хагрид след 2 часа.

Прокълнатата племенница на СнейпWhere stories live. Discover now