Глава 32

76 6 0
                                    

Глава 32
Дориян търсеше Кайра, защото искаше да прекара целия си ден с нея, той не беше куидичен играч, но пък обичаше да наблюдава играта, затова щяха да присъстват вечерта на мача.
Драко: не съм приключил- добави русокосият
Кайра:аз също, но не е сега момента
Кайра и новия и приятел излязоха от кулата оставяйки Драко сам. Няколко минути по-късно петокурсникът зърна момичето с островърхи уши да се смее на някоя шега на ,,високият,, на поляната на път за изхода на училището.
Дориян имаше намерения да се разходят с Кайра в градчето, да се върнат за вечеря и за мача.
Драко определено ненавиждаше Дориян, какво повече има той от принца на слидерин. Само да можеше да каже на баща си за Кайра, но все още не можеше, нямаше му доверие.
Дориян: Чух че ще идва някаква нова учителка, изпратена от министерството, щяла да ни бъде главен инквизитор.
Кайра: не ми харесва как звучи
В този момент те се озоваха пред селската кръчма, добре че вече Дориян беше на нужните години за да му продадат кремова бира.
Седнаха двамата на едно сепаре в ъгъла заварвайки много от по-големите ученици на хогуортс.  Кайра не ги познаваше, но пък Дориян получаваше поздрави от почти всяка маса.
След всяка една усмивка която Кайра изпращаше на приятелите и познатите на Дориян и тя получаваше, ту помахване, ту усмивка. Около опкражението на Дориян нямаше много момичета, защото той се държеше с тях като с момчета, буташе ги догато вървят, удряше им по един юмрук по рамото и всякакви подобни отношения не се харесваха на всяка, за сметка на тях обаче Кайра получаваше отношение като за принцеса, което я усмихваше и радваше.
Малко преди да поръчат това за което бяха дошли-прочутите кремови бири, Кайра дочу разкъсващ сърцето и шепот,, тая не беше ли с Малфой,,  ,,Малфой дали знае,, ,,ужас колко е подмолна, среща се с други зад гърба на Драко,, ,,помисли се за голяма, като Снейп е зад нея,,
След тези думи дъхът и секна за секунда,  поръчаха, но Кайра не показа тъгата си. Обикновенно не би се разстроила, а напротив, би избухнала, но сега…се чувстваше все едно шепотите са прави, макар и да не бе така. Дориян дочу пичинителят на тъгата на Кайра, бързо разпозна гласовете, изчака всички да получат поръчките си, побутна Кайра по рамото, след като привлече вниманието и двамата се взяха в отсрещната маса, Кайра първоначално не разбра какво имаше предвид с това побутване, но после забеляза пръчката му под масата насочена срещу дадените хора, Дориян измърмори нещо и напитките им изригнаха в лицата им в минутата, в която се канеха да отпият, повтори деиствията си и с останалите виновни маси, цялата зала избухна в смях, даже и Кайра се развесели . След като си изпиха напитките платиха и се разходиха още малко, купиха си различни видове бонбони.
Още от входа на училището се чуваха уваци и подсвирквания, първоначално слидеринците си помислиха цхе мача е започнал, но още даже не беше минала и вецхерята, в училищтнищя двор имаше сбиване, чуваха се заклинания и различни животински звуци……животински звуци?

(извинявам се за грешките, ако има такива, можете да коментирате, гласувате, да ме последвате, да ми пишете на лично в инстаграм, тук или в коментарите

💛🧡❤️💚💙💜🤎🖤
Думи :542)

Прокълнатата племенница на СнейпWhere stories live. Discover now