Глава 5
Събота сутрин.
Кайра закусваше сама, беше в добро настроение, не знаеше какво ще прави цял ден, затова след закуска тръгна да търси Хари, Рон и Хърмаяни. Те бяха в библиотеката и четяха всеки каквото беше хванал, щом Кайра стигна до тях, Хари и Рон я поздравиха, а Хърмаяни се беше съсредоточила върху четивото си.Кайра постоя малко в библютеката и след това се запъти към двора, беше си взела скицник и моливи, седна на тревата и се облегна на едно дърво, пред нея се извисяваше забранената гора и много деца.
Тъкмо започна да рисува и чу как малко коте мяукаше безпомощно, тормозено от Драко и неговите приятели. Кайра се изправи, отиде до слидеринците, бутна Драко и му каза да престанат да тормозят малкото безпомощо животно. Кайра се наведе и взе животното в ръцете си. Драко се ядоса много.Драко : за коя се вземаш, сигурно си втори курс и ми се пречкаш на мен, знаеш ли кого блъсна току що-попита гневното момче.
Драко си извади пръчката и я насочи към новодошлата ученичка, за нейно щастие тогава пред пръчката на Драко се появи Хари, който сочеше своята към Драко
Хари:да не си я доближил.
Драко: и какво ще стане Потър?
Кайра докосна Хари и двамата влязоха под полукръгъл защитен купол.В този момент Снейп се появи, но Кайра остана зад Хари, който я държеше с едната си ръка зад себе си, а с другата държеше пръчката си.
Малфой веднага прибра пръчката, но Хари отказа да я свали, докато не се увери, че всичко е наред.
Кайра беше свалила защитния купол и тогава Снейп я дръпна зад себе си. Професора по отвари даде 5 точки на Грифиндор и взе толкова от Слидерин, наказа Драко да помага на Хагрид всяка събота и всяка неделя и да почиства кабинета по отвари.
На вечеря ръководителя на Слидерин каза нещо на Дъмбълдор.След това каза на Кайра, че вече ще бъде в Слидерин, за да бъде по-близо до него.
Когато Драго видя Кайра да стои на неговото място в общата стая на Слидерин, той се ядоса много. Приближи се към нея и и каза:
Драко: създаваш проблеми и ядосваш грешния човек госпожице, не знам защо Снейп е толково загрижен за някаква третокурсничка като теб, всички знаем, че му бях любимец, докато не се появи ти, Внимавай!
Кайра: първо името ми е Кайра, аз не съм ти попречила да бъдеш любимец на чичо ми!
Драко:какви ги говориш, той не ти е чичо сега само се опитваш да ме заплашиш.
Снейп:Малфой..... тя не се опитва да заплашва никого тук, да, аз съм нейн чичо!Кайра, качвай се в стаята си - каза пронизващия безчувствен Снейп.Кайра се качи в стаята си, легна и заспа.
(новата глава вече е тук Коментирайте и гласувайте. ❤️
Думи:456)
YOU ARE READING
Прокълнатата племенница на Снейп
Fantasy/ Завършена/ Прокълнатата племенница на Снейп е разказ за Кайра Перес. Изгубила родителите си от велик смъртожаден магьосник-лорд Волдемор. Като бебе тя била прокълната от вещица изгубила живота си когато нашата героиня е била на три години. Чети и...