Глава 26

214 12 11
                                    

Глава 26

Щом влязоха в големия замък двамата слидяринци се наложиха да се разделят, за да може Драко да махне потните дрехи и да се облече. Половин час по-късно Кайра и Драко се срещнаха пред входа на голямата зала, изкъпани, нагласени за вечеря и хванати за ръце. Щом влязоха те се отправи ха към масата си, а залата бе повече от претъпкана,както на първия учебен ден така и днес беше пълно. В голямата зала дрънчаха чаши, чинии и прибори. Малките ученици се дуелираха с лъжици те си, а по-големите обсъждаха интересни случки. Малко по-късно се чу гласът на Професор Дъмбълдор.

Дъмбълдор : Уважаеми ученици, първо искам да ви уведомя, че годините половинки след четвърти курс се премахват окончателно, за сметка на това задължително всички ученици след четвърти курс ще прекарат една седмица в мъгълски градчета,но това ще се случи чак след годишните изпити, които ще се проведат след 2 седмици. Второ, нашият пазач господин Филч, ме уведоми, че в последно време е хванал доста ученици в двора а училището след определения час,знаете, че това е забранено. А сега нека всички се на храним спокойно,изключително гладен съм-щом каза това Дъмбълдор намина видно на учениците.

Храната се появи на масите, а темата за разговор в цялата зала бе сменена. Всички говореха за предстоящите изпити. Едно обаче тормозеше слидеринеца Драко Малфой.Как щеше да намер начин да каже на баща си,че ще ходи в мъгълски град и то за 7 дена.В този момент Кайра побутна леко замисления Драко по рамото и го изкара от дълбоките му мисли.
Кайра:Хей,не си продумал и дума през цялата вечер,искаш ли да отидем към библиотеката да взема няколко книги.
Драко:Да,добре.-Чак когато каза това слидеринецът забеляза,че повечето места в голамата зала бяха празни,имаше ученици,които все още дояждаха вечерите си,но повечето вече се бяха разпръснали по стаите си.

Няколко минути по-късно Кайра разглеждаше различните книги с описания на всякакви билки,корени и цветове нужни за всякакви отвари.

Кайра:Ехо,слушаш ли ме, за какво мислиш цяла вечер?
Драко: За родителите ми и за предстоящото ни посещение в мъгълското градче.
Кайра:Какво толкова мислиш,аз никога не съм разговаряла с мъгъли,ще бъде много интересно.
Драко:Баща ми няма да позволи това да се случи.
Кайра не каза нищо,защото в този момент тя осъзна,че не познава родителите на Драко.

Прокълнатата племенница на СнейпWhere stories live. Discover now