Първо искам да ви благодаря за 1К четения ❤️❤️❤️
Глава 24
Кайра:Драко!Драко!Драко!
Драко се обърна и видя прохода.Под корените на едно старо и почти изсъхнало дърво имаше каменна арка,по нея се свличаше завеса от паяжина.
Слънчевите лъчи се отразяваха по капките роса и наподобяваха различни по големина диаманти. Кайра понечи да надникне,но се стресна от гущерче,което излезе от проходът.Вътре беше тъмно и се наложи двамата слидеринци да извадят пръчките си и да изрекът ,,Лумос максимус,, .
Пръчките и на двамата засветиха,а пред тях се появиха стръмни стълби.Вече бяха изпуснали началото на часът по летене.
Драко:Ам, Кайра,изпуснахме началото на часа,ако продължим,професорите ще кажат на Снейп,че не сме присъствали,а няма да може да обясним,че сме били тук и сме открили профод,който един Мерлин знае докъде води.
Кайра:оф.
Щом момичето се съгласи слидеринците се затичаха към бараката,където стояха метлите им.
Грабнаха ги и се понесоха във въздуха.За щастие никой не бе забелязал,че ги няма.Някакво дете от предния час паднало от метлата и сега мадам Хууч беше в болничното крило с клетото дете.След пет минути тя дотича до класа на Хари и видимо притеснена за падналия ученик свирна със своята свирка.Започна да нарежда,кой какво да прави в неиния час.Така часовете минаха бързо.Последният час,а именно грижа за магическите създания, Драко и Кайра не спираха да си говорят относно видяното днес.Утрешния,съботен ден Драко имаше тренировка по куидич,но това беше през късния слетобед,затова тази нощ не смятаха да спят.Щом всички префекти се приберат по стаите си щяха да излязат.Нямаше опасност Филч да ги спипа,защото избягваше Кайра,но госпожа Норис....,ако госпожа Носис ги зърне щеше да събуди цялото училище с нейното мяукане.
След вечеря те се прибраха в стаите си.Приготвиха фенери и пръчките си.
YOU ARE READING
Прокълнатата племенница на Снейп
Fantasy/ Завършена/ Прокълнатата племенница на Снейп е разказ за Кайра Перес. Изгубила родителите си от велик смъртожаден магьосник-лорд Волдемор. Като бебе тя била прокълната от вещица изгубила живота си когато нашата героиня е била на три години. Чети и...