Глава 25

199 15 10
                                    

Глава 25

Кайра спеше с гръб към Драко.Той следеше къдриците по косата й,мислеше си за възможностите,които този проход му предоставяше.Някъде към изглев слънце той успя да заспи.Четири часа по-късно младият Малфой се събуди.На гърдите му лежеше Кайра,беше го прегърнала,той не се нуждаеше от много сън. Изниза се бавно и се запъти към общата стая на Слидерин.Естествено за негово най-голямо щастие той се сблъска с човека,който най-малко искаше да вижда сега-Панси.

Панси: Хей,Драко
Драко не спря,а просто я изблъска встрани.
Панси:Затова ли бягаш,защото знам,че вчера ти и отвратителната ти приятелка се измъкнахте......и....... по някаква причина никой не ви хвана.

Драко замръзна,обърна се към Панси и каза хладно:не е твоя работа

Студения му поглед прониза Панси.Тя се отправи към стаята си.Все още харесваше Драко,нямаше никаква идея как да ги раздели,но определено щеше да измисли нещо.
Няколко часа по-късно късно,когато оставаше половин час до обяд Кайра се събуди,облече се и намери Драко.
Още щом го видя побърза да му каже:
Кайра:да не си посмял да кажеш на никого за вчерашното ни ...........как да го определя..........приключение.
Драко само целуна Кайра леко и нежно по челото и й каза да не се тревожи.
Щом Слидеринеца отдели усни от челодо на Кайра той забеляза почервенялата от яд Панси.Мина злобно покрай тях и щом вида греиналото и лице освен,че и се доповръща,но и хрумна идея.Страхотна идея.Както беше червена като домат така на лицето и се появи злобна усмивка,на която се четеше ,, ще ви разделя,,
Щом прекрасната и идея я усени тя изхвърча от общата стая на Слидерин и се отправи към библиотеката. Там веднага се насочи към ъгъла за годишници.Потърси този годишник от годините на майка си и го откри.Дръпна книгата със зелена подвързия от равта и се отправи към една от масите, на която в средата имаше три мастилници с пера.Отвори през средата дебеата книга и видя че е до петата година на майка си.В този годишник бяха заснети випуска на слидерин за всяка година,колкото повече прелистваше страниците на дебелата книга толкова повече обръщаше внимание на движещите се картинки по страниците.Явно тогава е навлязла движещата се снимка.На страница имаше по четири снимки с малко описание пов всяка.Накрая след дръго търсене тя видя познато лице,това на Белатрикс Блек ,майка й и беше разказвала за смъртожадната принцесата на Слидерин.Младата Паркинсон разгърна страницата напърно и вида дрегите 3 лица на снимката.Това бяха Нарциса Блек и сестра й Белатрикс Блек под тях бяха красиво изписани имената им,а под тях бяха Луциос Малфой и още едно лице,което тя не позна.Щом се загледа в листта с движещите се картини,които се усмихваха и намръщваха.Слидеринката откъсна рязко листа и го обърна,така че картините да гледат към масата.На бялата страница която се появи тя започна да пише с по-различем от собствения си почерк.

Прокълнатата племенница на СнейпWhere stories live. Discover now