Глава 4
.....Рейвънклоу или....Слидерин....
...... Рейвънклоу.Снейп каза на Кайра да седне на масата при Рейвънклоу. Момичето го послуша, след това Снейп освободи за днескашния ден децата от часовете му.
Кайра се зарадва, защото разбра, че със 7 човека от всеки дом се образува клас, тя влезе в класа на Хърмаяни, Хари и Рон. Кокто и на Драко.
Снейп отиде при Кайра и и подшушна, че днес ще ходят на Диагон-али, за да и вземат нужните неща. Тя само кимна в знак на съгласие, естествено взеха хубава униформа, черна сова, всички учебници и красива пръчка.
Щом стигнаха Хогуортс той я изпрати до кулата на Рейвънклоу, там тя се сприятели единствено с духът на дъщерята на Рейвънклоу и с едно момиче от нейната стая, е те бяха само две в стаята, така че...Момичето се казваше Мира.
На другата сутрин имаше първи час при професор Трелони. Щом Кайра влезе, професор Трелони се уплаши от нея и странеше от новата си ученичка цял час.
След вечеря тя излезе в двора на училището, чувстваше се странно,навън беше тъмно и Кайра рискуваше да бъде хваната.
Беше сама, играеше си с ръцете си, от които изкачаха изкри. В този момент се появи Дъмбълдор и я попита от кога може това.
Кайра: откакто се помня.
Дъмбълдор: можеш ли и други неща?
Кайра: да
Дъмбълдор: ще ме покажеш ли?
Кайра:разбира се, стига да не казвате на чичо Снейп, той ми забрани да правя това което мога.Дъмбълдор се засмя и обеща, че няма му казва.
Кайра го погледна и го попита защо се е засмял.
Кайра:Вие не знаете на какво съм способна и затова се държите мило с мен.Само заради това се държите добре, защото не си мислите, че съм вещица.
Момичето се натъжи
Дъмбълдор:покажи ми какво можеш, ние не се държим добре с теб, защото можеш нещо, а защото си добър човек.
Кайра го погледна и след това се обърна към най-близкото дърво. Тя беше на около 50 метра от дървото. Момичето се протегна и дървото се запали, Кайра свали ръката си погледна към директора след това пак се обърна към дървото и щракна с пръсти, тогава дървото изгасна.Тя посочи една локва и веднаги водата се замръзи. Момичето отново погледна дъмбълдор и каза:
Кайра: това не е всичко, мога да си играя с времето
Щом каза това зафуча силен вятър брадата на Дъмбълдор се вееше , а самия той се опитваше да остане на земята, Кайра за сметка на това не помръдна, изведнъш вятърът спря, мога и да се пазя каза новодошлата. Кайра вдигна ръка нагоре и някаква бариера я обгърна.
След това тя легна на тревата и започна да щтрака с пръсти.
Дъмбълдор не видя нищо да е станало, но когато вдигна глава към небето видя, че то си сменя цветовете, ту черно, ту синьо и така .....Момичето се изправи с оплашен поглед погледна и попита дъмбълдор
Кайра: сега и вие ли ще искате да ме използвате за да убивам? Дъмбълдор:Волдемор иска теб нали
Кайра : не знам кой е Волдемор, но се опитваха да ме отвлекат, убиха родителите ми пред мен и исках да се магипортирам тук, но...бях в гора и след това в болничното ви крило.Дъмбълдор:не се тревожи аз лично ще те пазя от него сега върви и си лягай.
Кайра стана и каза, че може и още неща,страшни неща Дъмбълдор се усмихна и и каза да си почине.
Дъмбълдор: не забравяй утре е събота и нямаш часове.
Тя кимна, прибра се в стаята си и заспа.(здравейте, ето и новата глава. Ако искате да качвам по-често предложете в кои два дни да качвам (без петък, много ми е натоварен) ❤️
Думи:603)
YOU ARE READING
Прокълнатата племенница на Снейп
Fantasy/ Завършена/ Прокълнатата племенница на Снейп е разказ за Кайра Перес. Изгубила родителите си от велик смъртожаден магьосник-лорд Волдемор. Като бебе тя била прокълната от вещица изгубила живота си когато нашата героиня е била на три години. Чети и...