Глава 22

185 12 7
                                    

Глава 22

Кайра и Драко едновременно: извинявай....аз………

И двамата не бяха планирали това, е поне Кайра не бе, Драко се надяваше на този момент.

Драко:харесвам те
Кайра: и аз-каза слидеринката и се изчерви    

Кайра прегърна Драко  и преди да последва втора целувка грасът на Бела се чу в далечината.

Бела:Дракоооо,Кайраааа

Двамата слидеринци излязоха от водата и се отправиха към полянката.Там Бела ги чакаше с  красива торта в ръка, а върху тортата имаше мъгалски свещички.
Кайра се усмихна неосъзнато и отиде до тортата,пожела си нещо и духна свещичките.Прегърна първо Бела, после и Драко. Всички седнаха и ядоха от шоколадовата торта.

-през това време някъде из въздуха-

Хари и Рон се чудеха кога ще успеят с тоновете си домашни, а Хърмаяни гледаше към земята,която беше на 100 метра под нея.    
Хърмаяни: Хари,кога ще пристигнем в Хогуортс.  
Хари:Ако пътуваме и вечерта, без почивка,ще стигнем утре сутринта .
Денят мина прекрасно за всички. Вечерта Кайра и Драко приготвиха багажа си. Щяха да тръгнат рано сутринта с карета, а по-късно щяха да продължат с метли.

-рано сутринта около 4ч.-

Драко почука на вратата на Кайра след което я открехна и надникна.Стаята беше в безупречен вид,а нямаше и следа от Кайра. По това време персоналът спеше и Драко реши, че Кайра е в кухнята и позна. Още от дървената врата миришеше на бекон с яйца. Двамата закусиха набързо, Кайра остана в кухнята, за да прибере ,а Драко се отправи към мазето, той все още не знаеше, че Потър е избягал. Щом влезе в мазето и се доближи максимално до празната килията той установи, че килиите са празни. Драко излезе бесен от празното подземие .Сега беше изпуснал Потър ,а тъкмо бе решен за викне баща си и да го предаде на черният лорд. Сега нямаше да каже на никого, че грифиндорецът е бил в имението, защото баща му отново щеше да му се кара, че не е успял да задържи за два дни в килията мъгълката Грейнджър, бедния Уизли и така умразният за него Потър, момчето ,чиито баща е чистокръвен, а майка у е мъгълка.
Кайра: Драко, тръгваме ли.
Драко: да ,да ,само секунда.
Слидеринеца грабна пръчката си и се затича към каретата. След два дни щяха да пистигнат, а три дни по-късно яха да се върнат всички уители. Тренировките по куидич на Драко се подновяваха утре ,но той щеше да изпусне първата  си тренировка.
По това време грифиндорците виждаха кулата на рейвънклоу в далечината. Така постепенно целия замък се представи пред четвъртокурсниците в целия си блясък.
Хари: е,госпожие Грейндър, току що завършихте своето пътуване с Хариекспрес,как се чувствате-пошегува се Хари.
Хърмаяни се засмя и всички се отправиха към стаите си.
Драко и Кайра пътуваха дълго, но почти 48 часа по-късно вече слидеринците се разполагаха из стаите си.
Вече почти всички четвъртокурснии знаеха за връзката на Драко и Кайра. Филч продължаваше да избягва тъмнокосото момиче след последната им среща,точно до дървото, когато очите й станаха черни, а небето заплака. Учителите се връщаха след няколко дена ,а Кайра нямаше търпение да прегърне Снейп.
Драко и Потър няколко пъти се засякоха в коридорите или на тренировките. Скоро предстоеше мачът на Слидерин срещу Рейвънклоу. Слидеринци бяха убедени,че ще спечелят.Тези дни куидичният отбор  на слидерин правеше много номера на отбора на Рейвънклоу. Един път омагьосаха блъджарите да стават невидими и по време на тренировката на Рейвънклол ,доста деца се озуваха на  земята,две от които посетиха болничното крило.
Кайра и Драко прекарваха доста време в стаята на Кайра.Вече всички момичета очакваха Драко да изкочи отнякъде в тяхното крило.
Вечерта преди да се върнат учителите Кайра отново сънува проходът в гората,на същото място.Но този път беше по-разлино. Тя гледаше като трето лице.В сънят й тя беше с Драко в гората,както и денят когато тръгнаха за имението.Тя видя,че Драко забеляза проходът в земята и не й е казал. След този сън Кайра отиде да говори с Драко.

(Глава 22.Знам,че се забавих... и то доста, съжалявам, извинявам се за грешките, главите ги пиша набързо, защото не ми остава време. Как искате да продължи историята? Последвайте ме, коментирайте и гласувайте
💛🧡❤️💚💙💜🖤
Думи :696)

Прокълнатата племенница на СнейпWhere stories live. Discover now