Глава 9

279 20 0
                                    

                         Глава 9

Кайра се събуди и се отправи към часовете си.Първо трансфигурация, доста интересен предмет според тъмнокосата ученичка.

Часовете отминаха бързо и неусетно за Кайра. Драко пък нямаше търпение за срещата му с Кайра, нямаше търпение да разбере повече за чудноватата ученича.

След часовете Кайра се отправи към стаята си. В кулата на Слидерин се засече с Панси, която не беше много очарована от присъствието на Кайра.

Панси не продума и дума и двете ученички продължиха по пътя си.Кайра се преоблече с черен панталон и черна тениска.На тениската имаше герба на Слидерин.

Драко очакваше Кайра с нетърпение.Тя  си беше взела пръчката и няколко учебника.Драко реши първо да започнат с отвари, след това дойде ред на трансфигурация и така докато стигнаха до защита срещу черните изкуства.Драко реши,че ще е добре,ако научи Кайра да използва пръчката си.

(Той не знаеше,че тя може и без пръчка.)

Драко:Виж, облаците изчезнаха, явно няма да вали,  искаш ли да излезем и да те науча на някои заклинания.

Кайра кимна в знак на съгласие и двамата се отправиха към двора.По дългите коридори на замъка те си говореха на различни теми.

Драко: Знаеш ли някой магии или заклинания?
Кайра:Когато убиха родителите ми и всички свидетели, чух три заклинания.
Драко: не знаех,че са убити,съжелявам.
Кайра: няма проблем, ти не си виновен,едва ли си първи приятел с човека,който ги уби и приятелите му.
Драко се засмя и попита,кои са магиите,които е чула.
Кайра: Убиеца на родителите ми използва едната,къдравата му приятелка другата и един висок човек -третата. Авада Кедавра е едната,другата е Круцио и третата е.....
Драко: Империо
Кайра: Да,но откъде  знаеш
Драко: Това са трите непростими проклятия.

(Дряко вече знаеше,кой е убил родителите и,сега оставаше да разбере,защо,тя беше права,той не беше първи приятел с черния лорд,но скоро щеше да стане един от подръжниците му)

Драко разказа на Кайра, какво причинява всяко проклятие.Тя се беше натъжила  и Драко забеляза това. Стигнаха до големия двор. Реши да расея Кайра и каза.

Драко: заклинанието експелиармус е за да отнемеш пръчката на един магьосник или магьосница.

Драко и Кайра се отдаличиха един от друк. И започнаха да се редуват.

Драко: експелиармус

Пръчката на Кайра изкочи от ръката ѝ.Беше нейн ред, но нищо не стана. Тя опита пак и пак и пак,но нищо. Вече изнервената Кайра хвърли пръчката си и след това погледна Драко и  отметна глава, пръчката на Драко изкочи от ръката му.

Момчето  не знаеше какво става, затова взе двете пръчки от земята и седна на до Кайра.Пита я дали е добре,тя обаче не му отговори. Попита го за гората и защо не може да се ходи там. Той и обясни за кентаврите, големите паяци и опасноста в гората.Кайра  му каза,че изпитва желание да разкрие тайните на забранената гора, в отговор на това тя само срещна неудобрителния поглед на слидеринеца.

Кайра и Драко се прибраха,защото вече беше време за вечеря.След вечеря Кайра си легна,а Драко гледаше нощното небе и изживяваше днескашния прекрасен ден отново и отново.
В кабинета на Дъмбълдор обаче се очертаваше разговор с професор Снейп.

Снейп: много се е променила след смъртта на сестра ми.
Дъмбълдор: към добро или лошо?
Снейп: към лошо.Вече виждам гняв в очите й днес наблюдавах как учат със синът на Луцио Малфой.След няколко неуспешни опита да изпълни заклинанието  експелиармус, просто хвърли пръчката си и отблъсна на Драко пръчката,така се разки пред него,ами ако някой я беше видял.
Дъмбълдор: последен Драко трябваше да разбере за способностите ѝ .
През нощта  Кайра сънуваше как е в забранената гора и намира издута част от земята. Като голяма купчина пръст. В съня си тя каза  алохомора и вратата се отваря.Кайра за първи път чу това заклинание.
През нощта около 4 се събуди и си мислеше за съня си.Направи няколко неуспешни опита да заспи и се отказа.Реши да се облече с дънки и зелена тениска.Наметна се с мантията с емблемата на слидерин и слезе в общата зала.

(Глава 9 е тук. По следвайте ме, ако книгата ви харесва, гласувайте и коментирайте. Пишете ми на лично, ако имате въпроси или искате да се запознаем. ❤️❤️❤️
Извинявам се, ако съм допуснала грешки
Думи:698)

Прокълнатата племенница на СнейпWhere stories live. Discover now