Глава 6
Неделя. Кайра беше в кабинета по отвари с Драго и със Снейп. Наказаното момче бършеше праха, а Снейп преподаваше на Кайра изпуснатия материал.
Когато взеха и четвъртият урок Кайра приключи с уроците за деня, но Драко остана да подрежда съставките за различните отвари.Хари, Рон и Хърмаяни чакаха Кайра пред кабинета по отвари, когато Кайра излезе тримата се запътиха към библиотеката. Хърмаяни обясняваше на новата си приятелка някакво заклинание, което беше научила наскоро. Рон прелистваше първата книга, която беше зърнал, а Хари гледаше хубавото време навън, когато възрасната госпожа Пинс го потупа по рамото и каза загрижено:
Г-жа Пинс: Мило момче, професор Дъмбълдор те вика в кабинета си, каза ми също, че трябва да си сам.
Хари кимна в знак на съгласие, каза на Рон къде отива и излезе бързо.
....
Хари почука на вратата пред кабинета на професор Дъмбълдор и влезе бързо. Той беше развълнуван, за предстоящия разговор.
Дъмбълдор: Хари имам добра новина за теб. Вече знаем кого търси черният лорд, този някой вече е под покрива на Хогуордс.Сигурно си се запознал с новата ни ученичка.
Хари: Волдемор иска нея?
Дъмбълдор:Да! А знаеш ли, защо я иска?
Хари: сигурно притежава нещо важно за него
Дъмбълдор: Тя е нещо важно за него. Преди 14 години една стара приятека на Волдемор, която била вещица, прокълнала момичето. Дарила я с невиждани сили, с който да може да контролира света. Вещицата не го направила доброволно, тя имала брат, който горските феи хванали, майката на новодошлата ученичка- сестрата на професор Снейп била горска фея. Тя освободила братът на вещицата и самата вещица дарила момичето с невижданите сили, които и била обещала, но я проклела да не може да ги контролира и да се поддава на злите сили. Родителите на Кайра са убити от Волдемор. Сега той я иска, като една от неговите верни слуги,за да може по лесно да те унищожи и да контролира целия свят.
Хари: момичето е тук за да се научи как да контролира силите си.
Дъмбълдор:Да. Да не забравяме, че тук е в безопасност. Тя ще се поддава на неговите желания.Това е за днес. Не забравяй да си напишеш домашните-каза закачливо Дъмбълдор.Хари тръгна да излиза,но на вратата Дъмбълдор каза:
Дъмбълдор: Хари, момичето не трябва да разбира за този разговор.
Разговорът приключи и Хари побърза да разкаже на Рон и Хърмаяни. Те бяха сами в библиотеката и чакаха най-добрия си приятел.Кайра си беше взела книга и я разлистваше в общата зала на Слидерин.Момичето се беше настанило удобно на големия единичен диван близо до огнището, най-удобното място в стаята. Мястото на Драко.
Щом Хари разказа на приятелите си за разговора с Дъмбълдор те решиха, че ще и помагат извън часовете за овладяването но силите и. Макар и да не знаеха как ще го направят.
Междувременно в общата стаята на Слидерин Кайра продължаваше да разлиства своето дебело четиво, когато влезе Панси.Слидеринката погледна злобно Кайра и се качи в стаята си. След това в общата зала влезе Драко, който беше в по-добро настроение от вчерашния ден. Седна до нея и подаде ръка към новодошлата ученичка:
Драко:Драко Малфой.
Кайра:Кайра Перес.
Драко:Къде си учила преди?
Кайра :Никъде.За първи път съм на училище.Драко се усмихна и каза,че с удуволствие би и помагал в предметите понеже са в един клас.Определено искаше да се подмаже на Кайра, а така и на Снеп.
След това отидоха на вечеря и Хари през цялото време наблюдаваше Драко,който с усмивка разказваше нещо на Кайра.Хари:Сигурен съм,че Драко е намислил нещо както винаги.
След вечеря Кайра си легна и бързо заспа. Драко,Панси,Краб и Гоил бяха останали в общата стая и тогава Панси попита ядосано:
(Ето я и глава 6. Коментирайте и гласувайте. Ако имате въпроси, може да ми пишете на лично или в коментарите❤️❤️❤️
Думи:620)
YOU ARE READING
Прокълнатата племенница на Снейп
Fantasy/ Завършена/ Прокълнатата племенница на Снейп е разказ за Кайра Перес. Изгубила родителите си от велик смъртожаден магьосник-лорд Волдемор. Като бебе тя била прокълната от вещица изгубила живота си когато нашата героиня е била на три години. Чети и...