Глава 28
(Прочетете авторската жележка накрая ❤️)Два дена след като Кайра отпътува, Снейп се досети къде е племенницата му,но реши да я остави известно време с младия Малфой. Отначало й беше ядосан,че го е излъгала,но реши,че така и той ще си почине.
Щом стигна пред големите порти на така познатото и имение,остана леко разочарована.Беше началото на лятото,небето беше чисто,а имението бе потънало под сянката на тъга и умраза.Личеше си,че домът на Драко бе оставен на произвола на съдбата през месеците,когато бяха в Хогуортс,а родителите му ......един Мерлин знаеше къде са.Кайра вдигна ръката си малко нат гравата и размърда пръсти,облаците изчезнаха а слънцето огра къщата.Желязната порта се отвори и пред Кайра се появи големия двор на семейство Малфлой.Разходи се,върна към живод няколко изсъхнали растения и почука на голямата входна врата.С рязък замах вратата се отвори,а пред Кайра е показа в пълния си блясък и изпънат кок ,,Гаспожата,,
Кайра:Госпожо,колко се радвам,че Ви виждам отново.
Кайра прегърна силно Госпожата,жената с дългата рокля се стресна в началото,но после отвърна на прегръдката на момичето.През това време се появи Филип,отново с кисела физиономия той пое куфара й,който се рееше след нея.Кайра поздрави любезно Филип,а той се усмихна пресилено.
Кайра се запъти към големия хол,но там нямаше никого.В трапезарията на голямата маса меланхолично бише застанал Драко.Само по бяла риза и черен панталон.Типичния Драко.Момичето почука на рамката на голямата врята,приятелят й извърна бавно поглед към нея.Щом я видя целия светна от щастие.
Прекараха първите дни единствено в прегръдки и лежене.Драко не моеше да повярва,че за няколко дни човек може да му е липсвал толкова.Няколко дни по-късно ранно сутринта Кайра реши,че иска да посети мястото на първата им целува с Драко.Слидеринецът още спеше,а Кайра,Бела и Луси приготвяха две големи чанти за питник.Филип приготви голямата карета. Петимата копнееха да се потопят в бистрите води на изоставения замък в този така горещ ден.
Имението беше светнало от присъствието на слидеринката.Всички бяха изключително щастливи,бяха забравили за проблемите си,за черния лорд и за всичко, което ги притесняваше,вече не гледаха на Драко като на човек с бъдещ смъртожаден белег на лявата ръка.
Русокосото момче се събуди,стана оправи се и слезе по стълбите.Перфектно спретнат дори и през лятото.Как не му беше топло с този костюм?Драко поздрави Кайра с нежна целувка по челото,което я накара да се изчерви по някакво причина,все едно за първи път го целява.Тя му каза къде ще ходят,Кайра се бе подготвила за всичко,беше взела бански,храна,кърпи,магическите им пръчки и всичко нужно.
Закусиха набързо и се отправиха към каретата.Първо се качиха Бела и Луси след това понечи да се качи и Филип.
Драко погледна Кайра объркато.Драко: И той ли ще идва!?
Кайра:Даа,не бъди груб.След като петимата пристигнаха Кайра изрече някакво заклинание,което Драко не бе чувал досега и от дългата й светло розова рокля не остана и следа.Та беше със същия цвят бански и пола,която закриваше половината от бедрта й.Определено Драко хареса това,без основателна причина беше изключително ревнив,а когато и Филип бе тям .....
Луси извади един фотоапарат.
Направиха си много снимки.Драко осъзна,че няма нито една снимка с Кайра,помоли Бела да ги снима.Момичето приготви фотоапарата каза на Драко да се доближи повече до Кайра,той я хвана през ханша и я притисна към себе си.Бела: едно...две...
Преди Бела да каже три спонтанно Драко завъртя приятелката си с лице към него и я целуна.Усните им се разбиха по един невероятен начин.
Бела:три!
Няколко секунди по-късно снимката излезе и на нея се появиха двамата слидеринци.Бела беше хванала точния момент.На снимката се повтаряше как Драко придърпва Кайра,завърта я и я целува.Щом Кайра видя снимката тя се усмихна, изчерви се и преметна кичур от гъстата си коса зад ухото.
Филип:е,ще вризаме ли?
Всички скочиха във големия басейн.Стояха там до вечерта.Щом се прибраха госпожа Гавин беше приготвила стахотни ястия.
Вечерта,когато всички спяха,а Драко си припомняше моментите с Кайра през отворения прозорец влетя гарвън.Черен гарвън,носеш писмо,което Драко прибра,но така и не прочете,реши,че ще го прочете на сутринта,знаеше,че е от родителите му и не искаше да си разваля настроетието.(Ето ме и мен, след 1 месец закъснение..... Нямам оправдание. Извинете ме за грешките. Можете да коментирате, да гласувате, да ми пишетена лично или да ме последвате. Всяко едно нещо ме прави изключително щастлива. Понеже имаше проблем в чатовете на Wattpad си направих профил в инстаграм, за да може да ми пишете. Instagram-_katara_6(не е истинският ми профил)
Благодаря ви, че четете историята ми.
💛🧡❤️💚💙💜🤎🖤
Думи : 785)
YOU ARE READING
Прокълнатата племенница на Снейп
Fantasy/ Завършена/ Прокълнатата племенница на Снейп е разказ за Кайра Перес. Изгубила родителите си от велик смъртожаден магьосник-лорд Волдемор. Като бебе тя била прокълната от вещица изгубила живота си когато нашата героиня е била на три години. Чети и...