1

70.9K 417 296
                                    

3 yıl önce/İlayda

Mersin den istanbul a gidiyordum. Beni Selim karşılayacaktı. Onunla geçen sene internetten tanışmıştık.

Aileme ise üniversite kazandığımı söyledim. Yurtta kalacağımı biliyorlardı. Selimin yanında bir süre kalıp bir işe girip kendi evime geçmek istiyordum. Daha sonra tekrar sınava girebilirdim önce hayatımı kurtarmalıydım.

Annem ve babamla vedalaşıp otobüse bindim. On saatlik bir yolculuk beni bekliyordu akşam olduğu için sabaha istanbul da olurdum.

Tek kişilik koltuğuma geçtim. Kulaklığımı takıp müzik açtım

Az kalsın selime mesaj atmayı unutuyordum.

"Ben bindim sarı oğlan"

"Tamamdır, ben sabah seni alırım"

"Sen evinin konumunu at bulurum bence"

"İloşş ben yatıyorum,dikkat et kendine bir şey olursa ara hemen"

"İyi geceler sarı oğlan"

Selim çok iyi birisiydi yani bir kaç kez görüntülü de konuşmuştuk zararsızdı. Onunla aramızda ki bağ aşk değildi biz arkadaş hatta dosttuk

Bir kaç kez mola verdikten sonra istanbula geldik. Selim nerede olduğumu soran mesajlar atmıştı. Muavine sorup cevap yazıyordum

Kalabalık bir şehirdi. İstanbula girdiğim den beri gördüğüm arabalar insanlar ne çoktu daha sabahın ilk ışıkları olmasına rağmen her taraf insan kaynıyordu.

Televizyonlar dan görüyordum kalabalıktı ama böyle bir yoğunluğu beklemiyordum. Camdan şaşkın şaşkın bakarken Muavin yanıma geldi

"Hanımefendi hazırlanın birazdan ineceksiniz"

"Şey benim bavulum var"

"Otobüs durunca ben vereceğim" diyerek ayrıldı.

Çantama telefonumu ve kulaklığımı koyup. Otobüsün durmasını bekledim

Otogara girince camdan sigara içen selim i gördüm. Gülümsedim dediğini yapmış gelmişti. Otobüs durunca ayağa kalkıp kapıya yöneldim.

Basamaklardan inerken hissediyordum çok güzel şeyler olcak istanbul bana uğurlu gelecek.

Bavulumu aldığım gibi bana doğru gelen selimi gördüm. Elimdeki bavulu alıp bana sarıldı

"Hoşgeldin İloşş"

Bende ona sıkıca sarıldım "hoş buldum, çok kalabalıkmış bu şehir şu otogara baksana burası bile kalabalık"

Güldü "daha ne gördün be iloşş,gel seni eve götüreyim. Ben işe geçeceğim sen evde kalırsın dinlen bir güzel"

"ben seni çok rahatsız etmem bir iş bulur bulmaz çıkarım"

Bavulumu aldı "gel arabam şurda. Bu arada saçmalama. İstediğin kadar kalabilirsin. Yalnız dün beklemediğim bir şey oldu. Gece bir arkadaşım geldi şuan bende bugün gider ama merak etme. Onada en az benim kadar güvenebilirsin"

Bavulu bagaja bıraktı "sen geç ben sana kahvaltı için poğaça alıp geliyorum"

"Ya gerek yok gerçekten"

Beni duymuyor gibi gitti. Ön koltuğa geçip annemi aradım merak etmişlerdir.

Telefonu kapattığım anda selim bindi. Zamanlamam harikaydı bir poşet poğaçayı bana uzattı sıcacıktı.

Bakire Eskort +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin