Şimdiki zaman
Mert fotoğraf'a bakınca Nilay'ı ne kadar özlediğini fark etti. O varken çok mutluydu... mutluydular ölüm onları ayırmış olsada Mert hiçbir zaman Nilay'ı sevmekten vazgeçmedi. Ölene kadar sevdiği ve kavuşmak için beklediği tek kadındı Nilay, ve ona gitmek için saatin bi önemi yoktu.
Odasına doğru gitti dolabında ki kutuyu alıp evden ayrıldı. Kutuyu dikkatlice ön koltuğa bıraktı.
İlayda ise kapı sesini duyunca önce odalara sonra camdan dışarı baktı
"Yine ona gidiyorsun. Sen hiç bir zaman beni sevmeyeceksin Mert"3 ay sonra
İlayda kızarmış ekmekleri makineden eli yanarak aldı mutfaktan çıkarken yine Mert'e seslendi ama bu sefer yüksek bir ses tonuyla "Mert bak bu yüzüncü seslenişim"
Kravatıyla uğraşarak içeri doğru yürüdü "Geldim geldim belki benim uğurlu rakamım yüz"
Gözlerini devirip masaya oturdu "Çayları da artık sen koyarsın ellerimi yaktım ya bu ekmekleri kızartacağım diye"
"Bakayım" dedi kafasını öne eğerek
İlayda yanan parmaklarını gösterdi
"Merak etme" dedi çenesini tutarak "yaşayacaksın su perim"
"Mert siktir"
"Sen son 3 aydır çok değiştin güncelleme mi geldi sana bu versiyonun çok iyi"
"Nasıl değişmişim acaba?" Dedi bardağını Mert'e uzatırken
"Yani sürekli beni si-" İlayda kaşlarını kaldırınca sustu "ikide bir beni seviyor musun? Diye sormayı bıraktın mesela eee sonra dün akşam yemek yaparken sarımsağı bulamamıştım sen getirince teşekkür ederim canım dedim bunu 3 ay önce desem gerçekten canın mıyım derdin"
"Eeee" dedi hafif bir tebessümle
"Yani lütfen hep böyle kal kurban olayım"
"Ben değişmedim Mert, sadece anladım"
"Neyi" dedi pür dikkat İlaydaya bakarak
"Senin beni hiç bir zaman sevmeyeceğini. Bunu anlayınca otomatik olarak vazgeçtim"
"Adamsın koç" diyerek İlaydanın omzuna bir kaç kez vurdu
İlayda bu durumdan hoşnut gibi dursada yüzü durulduğunda mutsuzluğu belli oluyordu. Çayını kafasına dikti "akşam belki gelmeyebilirim. İpekten bahsetmiştim bugün o geliyor yurt dışından onun evi buraya yakın. Artık onda kalırım sahte eş lazım olduğunda ararsın koç" dedi Mert'in omzuna bir kaç kez vurarak
Gidince evi bi sessizlik kapladı. Aylardır İlayda Mert'in evindeydi evin sanki sesi gitmiş gibiydi. Biyerlerden çıkıp "bu çoraplar ne?" Diyeceğini düşündü. Ama bu çok uzun sürmeden dikkatini toplayıp kahvaltısına devam etti.
İlaydanın ilk durağı pastane olmuştu İpek'in en sevdiği kurabiyeleri alırken Furkan'ın her gün yese bıkmayacağı elmalı kurabiye yi gördü
Geçmiş zaman
İlayda bankta oturmuş Furkan'ın iş görüşmesinden çıkmasını bekliyordu kolundaki saate baktı nerdeyse 45 dakika olmuştu. Yağmur çiselemeye başlayınca ayağa kalkıp ilerdeki fırının önünde durdu. Sağa sola bakarken fırıncının tepsiyle kurabiyeler çıkarttığını gördü. Yağmur hızını arttırınca içeriye girdi her taraf mis gibi kurabiye kokuyordu. Gözüne ay şeklinde ki elmalı kurabiyeler çarpmıştı ilk aklına gelen ise Furkan'ın onları ne kadar çok sevdiği.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakire Eskort +18
ChickLitGündüzleri garson geceleri ise sevgilisinin kumar borcunu bitirmeye çalışan bir eskort.