4

29.3K 270 107
                                    

Taksiden indiğim gibi evin dış kapısından girdim dizlerim de adım atacak hal yoktu. Asansörü beklerken merdivene oturup ağlamamak için zor tutuyordum kendimi. Asansör geldiği gibi kendimi kabine attım.
Hazırlanıp işe gitmem lazımdı

Evin kapısını açtığım da koltukta oturan furkana aldırmadan odama geçtim. "Güzelim iyimisin?" Demesine cevap vermeden kıyafetlerimi alıp duşa girdim.

Banyoya girip kapıyı kilitledim suyu açtığım da tuttuğum göz yaşlarım da aktı. Ne kadar gerizekalıyım zamanında selime nasıl inanmadım.
Furkanın sevgiyle değişeceğine nasıl İnanmıştım. O sadece kendini düşünen bencil birisiymiş.

Duştan çıkıp odamdan aldığım kıyafetleri giydim. Saçlarımı kurutmadan sadece bağlayıp çıktım. Kapıda bekleyen furkanla göz göze geldim. "Neden hiç sevmedin beni furkan"

"Seni çok seviyorum gülpembe"

"Bana gülpembe deme" diye bağırdım
Çantamı alıp ayakkabımı giydim kapıdan çıkarken "nereye? Biraz uyusaydın ağrı kesici içmelisin"

"İşe gidiyorum unuttun mu. gündüzleri garson geceleri ise sevgilisinin kumar borcunu bitirmeye çalışan bir orospuyum ben"

"Sen rahat rahat oyna kumarını karşılığında bedenini satan birisi var nasıl olsa"

"He bu arada o ağrı kesiciler benim kalp kırıklığımı geçirmeye yaramaz" diyerek kapıyı çarpıp çıktım

Saatin kaç olduğuna bakmak için çantamdan telefonumu aradım. Ama dün geceki adamın evinde unuttuğumu fark ettim bi bu eksikti

Cafeye doğru yürürken dün geceyi düşündüm. Oturup gülmek istiyordum. Ağlanacak halime hunharca gülmek istiyordum.

Cafeye geldiğim de önlüğümü giyip duvarda ki saate baktım. Mesainin başlamasına 10 dakika vardı. İçeriden sade bir kahve alıp masaya geçtim.

Bir kaç yudum alıp dün geceyi düşündüm.

Geçmiş zaman

Otelden çıkıp valeden arabayı alıp ön kapıyı açtı. "Bakın ben ordaki kızlar gibi değilim"

"Kes sesini bin şu arabaya"

Kafamı çevirdiğim de partide takılan bi kaç kişinin bize baktığını gördüm. Fazla itiraz etmeden bindim.

Valeye para verip oda bindi "kemerini tak"  bişey demeden taktım

Buraya kendi ayaklarımla gelmiştim şimdi susup kaderime razı gelecektim.

Sürekli aynaya bakıyor daha da hızlanıyordu. Bu kadar çokmu istiyordu beni yatağa atmayı. Site içinde olmayan ama oldukça lüks bir apartmanın önünde durduk. "Hadi in"

"İdrak edebiliyorum sabaha kadar burada duracak değilim" diyerek kemeri çözdüm aşağı indiğim de arkamızda iki tane arabanın park ettiğini gördüm. Önde bi kız ve erkek vardı arka kısmı göremedim. Arabadaki adamı partide görmüştüm ben arabaya binerken de o vardı.

Arabadan inen adam yine bileğim den tuttuğu gibi binadan içeri girdik asansöre binip 4. Katta indik kapıyı açıp içeri geçtik ayakkabımı çıkarttım "bakın bi beni dinlerseniz" dememe aldırmadan yine bileğimden tutup başka bi odaya götürdü. Burası yatak odasıydı ışığı açtı perdeleri çekip beni cama yasladı kafasını boynuma gömdü kollarımla üstümden ittirmeye çalıştım ellerimi tuttu "biraz bekle" boynuma sadece kafasını koydu ne öpüyor ne de başka bişey yapıyordu.

Bir süre sonra kafasını çekip kolumdan tutup beni çekti yatak odasından çıkıp salona geçtik. "Işığı açma burada yatarsın" diyerek koltuğu gösterdi

Bakire Eskort +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin