12

15.2K 248 111
                                    

Uzanmış film izlerken akşam üstü kurduğum alarm çaldı. Mertin, babannesinin otobüs saati gelmişti. Kesin Merti bindiğini haber vermek için arayacaktı.

Acaba Mert haberi aldıktan kaç dakika sonra beni arayacak. Saate bakıp dakika tuttum bence şoku atlatıp şimdi ne bok yiyeceğim diyecek sonra hemen beni arar ıııı bence 5 dakika.

Saate bakıp tekrar filme döndüm en heycanlı yerinde telefonum çaldı. 5 dakika dolmamıştı bile. Arayan Mertti sessize aldım şuan yeri değildi.

Reklam girince yiyecek bir şeyler almak için ayaklanırken telefona baktım Mert 50 kez aramıştı.

Beni bu kadar sevdiğini bilmiyordum deli çocuk ya.

Filmin yarısında zil çaldı acaba Furkan mı geldi diye düşündüm. O olsaydı ilk önce anahtarla denerdi. Kim gelmiş diye kapı deliğinden baktım Mert gelmişti. İyi hoş gelmiş ama umrumda değil. Konuşursa duyayım diye sandalye yi çekip kapının dibine oturdum.

"Su perisi ben Mert"

"Açarmısın acaba?"

"Neyi?" Diyerek bağırdım

"Börek kıymalı olsun, neyi diyor ya kapıyı aç"

"Hangi kapıyı?"

"Gönlümün kapılarını, Allahım yarabbim ya aç şu kapıyı beni delirtme"

"Rica et" ağzımı kapattım gülmemek için zor duruyordum

"Bak canım, güzelim lütfen o güzel elinle sana zahmet kapıyı açarmısın"

"Cümlede rica ediyorum geçmedi açmıyorum"

Kendi kendine söylenip durdu "rica ediyorum lütfen"

"Neyi rica ediyorsun?"

"Allahım sabır ver ben de kalmadı. Bak karıcım güzel karım lütfen kapıyı açarmısın rica ediyorum"

"Tamam" diyerek saçımı başımı düzeltip açtım

"Hayırdır beni mi özledin"

"Yaa yandım hasretinle"

"Allah yakmasın evet neden geldin"

"Eve gideceğiz hadi al çantanı telefonunu falan"

"Ben zaten evdeyim zeka geriliği var mı?"

"Benim evime gidiyoruz babannem geliyor beni otobüse bindiğin de aradı iyi ki uçak korkusu var yoksa çoktan gelmişti. Ayrıca bugün ki ev numarasını da unuttum sanma sen deli misin kaç saatir bi karşıya geçiyorum bi buraya! Nasıl bi psikopatsın başka adres vermek ne demek bir de karşıya geçirdin o trafikte! İyiki kart vermişim sana bindiğin taksi durağını aradım şöför yokmuş onu bekle sonra adresi al buraya gel burda bi türlü kapıyı açmıyorsun deli olmama az kaldı!"

"Ok"

"Sabır gerçekten sabır al eşyanı gel burda bekliyorum"

"Tamam" diyerek kapıyı kapattım içeriye geçip oturdum. Bekle bakalım film bitince gitmek istersem giderim. 10 dakika sonra zile bastı açmayınca uzun uzun bastı. 15 dakika sonra tekrar kapıyı açtım "ne vardı?"

"İyilik sağlık ne olsun? Dalgamı geçiyorsun canım? Hani hazırlanacaktın gidecektik ya unuttun mu?"

"Yoo unutmadım gelmiyorum size iyi geceler beyefendi"

"Anlamadım?"

"Gelmiyorum dedim algılama yapamıyormusun?" Güldüm "hatırladın mı?"

"Gelmemen gibi bir şey imkansız çünkü sözleşme var"

Bakire Eskort +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin